  • Data: 2018-05-06 09:59:58
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ oczywiście, na tej samej zasadzie jak twoje "nie bo nie".

    Naprawde - uwazasz, ze dane ze sprzedazy jednej gry pokazujące wyrażny
    trend przewagi konsolowiczów nad Pc-towcami sa tyle samo warte co twoje
    pieprzenie pt "uwazam inaczej bez podparcia sie jakimikolwiek danymi"?

    rozmowa z Toba jest widze stratą czasu...

    > Ja nie brnę w dogadywanie, ja pokazałem konkretną wypowiedź na widok
    > której ty dogadujesz.

    OJPierdole.... Czego nie zrozumiałes? Masz jakis problem z rozumieniem
    słowa pisanego?
    Diagram ci rozpisac?
    Sprawa jest prosta: komputery starzeją się wolniej - ergo nie ma potrzeby
    wymiany co kilka lat na nowy.
    Teraz zrozumiałes? Dasz rade w koncu idniesc sie do meritum?

    > Ależ napisałem tobie. Nie moja wina że nie uwierzyłeś i brniesz
    > w dyskusję.

    Masz racje, brniecie w dyskusje z Toba to jakas forma masochizmu...

    --
    Pozdrawia... Budzik