  • Data: 2018-05-05 19:00:00
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Podałeś dane ze sprzedaży jednej wybranej gry w wybranym okresie.
    > Ja też dziękuje za takie dane.

    Lepsze przykladowe dane ze sprzedazy jednej gry niz twoje "dane"

    > Zrozumiałem to co przeczytałem. A przeczytałem "stary przestaje
    > dawac rade.". Zapomniałeś tam "nie" dopisać?

    Nadal udajesz ze nie zrozumiałes zeby brnąć w dogadywanie zamiast w
    konkrety?

    > Tak. Teraz czekam aż ty to zrobisz.
    > Ale wygląda że długo poczekam. :-)

    Ustaliłes i zachowałes dla siebie? ROTFL...

    > Nie obniżam, przyłączyłem się do rozmowy kiedy przeczytałem to co
    > napisałeś. I oceniłem tak jak napisałem. Ale oczywiście możesz
    > oczekiwać że ktoś cię lepiej potraktuje.

    I znow brak merytorycznych argumentów... Ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"