    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Date: Sat, 5 May 2018 01:05:14 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <pcf3li$52f$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pch4r2$qb$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pchop9$j3t$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2018-05-04 o 20:00, Budzik pisze:

    > Dlatego pisałem o zastosowaniu przez 90% uzytkowników a nie o tych 3%
    > maniaków co zamiast na konsoli, postanowili na kompie grać...

    Pisałeś brednie a potwierdzasz to oceną jaki procent używa komputerów
    do gier. Jeszcze tylko brakuje żebyś dopisał że nie znasz nikogo
    grającego na pececie.

    > A mimo to nie znam nikogo kto by wymienił sprawny działajacy TV o
    > zadowalajacej go wielkosci sprzed 3-5 lat tylko dlatego ze
    > - smart
    > - LED
    > - 3D
    > - inne gówno.
    > Jedynym parametrem wymuszającym wymiane jest albo zepsucie albo wielkosc
    > ale juz kilka lat temu wzrost przekątnej za ta sama cene został
    > skutecznie wyhamowany.
    > A i coraz mniej osób ma mieszkania wymagajace TV wiekszych niz 46 cali...

    Fakt to że Ty nie znasz musi oznaczać ze tak robią wszyscy inni.
    Pytanie czy aby na pewno? :-)

    > No cóz, argumentowi bo NIE przewaznie przeciwstawiam argument BO TAK!

    Kiedy argument "bo NIE" to twoje "bzdury pleciesz", co oznacza
    że argumenty skończyły ci się sporo wcześniej.