-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje =?UTF-8?B?d25pb3NraQ==?=
Date: Thu, 21 Oct 2010 15:49:59 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 47
Message-ID: <i9pge5$ipd$1@news.onet.pl>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <i9om45$o1v$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello087207068203.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1287668997 19245 87.207.68.203 (21 Oct 2010 13:49:57 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 13:49:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <i9om45$o1v$1@news.onet.pl>
X-Enigmail-Version: 1.1.1
X-Antivirus: avast! (VPS 101021-0, 2010-10-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319654
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-21 08:20, Myjk pisze:
> True. Taką sytuację mam na Płowieckiej [DC] w stronę Czecha:
> http://kut.as/zamek_ostr_czecha a trochę wcześniej też jak
> się jedzie z Ostrobramskiej -> Czecha. Ale bardziej chodzi
> o Płowiecką, bo tam jest bardzo długi pas rozbiegowy dla
> jadących od Grochowskiej. Najczęściej wypadają stamtąd auta
> i zaraz jak się kończy ciągła linia, zmieniają pas na lewy.
> Mnie szlag trafia, bo potem stoję 3x dłużej, co oczywiście
> czasem rodzi reakcję zmiany pasa na prawy rozbiegowy
> i uzupełnienia dziury.
Podobna sytuacja jest na skrzyżowaniu Żwirki i Wigury z
Sasanki/Marynarską, pod wiaduktem. Skręcając w kierunku Galerii Mokotów
na tym skrzyżowaniu są 3 pasy, które po chwili się schodzą do 1,
środkowego. Niestety standardem są dwie rzeczy:
1. ludzie jadący "żwirkami" skręcając w lewo uparcie próbują od razu się
ustawić na środkowym pasie. Przez to skrzyżowanie się regularnie
blokuje, bo dwa pasy stoją wolne, a na środkowym kolejka. Odważniejsi
przeskakują na chwilę na pas do jazdy na wprost (w kierunku lotniska) i
potem zjeżdżają w lewo na ten wolny pas. Ewentualnie próbują się
przeciskać po krawężniku od wewnętrznej. Niestety kilka razy widziałem
tam stłuczkę właśnie przez taką akcję.
2. Jak już się dostaną na jeden z pasów do jazdy na wprost Sasanki, to
oczywiście trzeba się kurczowo od razu pchać na środkowy pas za
skrzyżowaniem. Dzięki temu skrzyżowanie pozostaje zapchane, bo 5m za nim
już stoi taka łamaga i miga, blokując tych co mogliby podjechać te
prawie 200m kończącymi się pasami i rozładować przez to skrzyżowanie.
Kolejna akcja, często gęsto punktowana przez policję, to jeśli ktoś
jednak dojedzie do końca lewego kończącego się pasa i próbuje się dostać
na ten środkowy, żeby potem legalnie włączyć się z niego w Marynarską to
go "cwaniaczka" blokują. Bardziej nerwowi dają w gaz i po "kreskach"
pchając się bezpośrednio na jeden z pasów Marynarskiej prowadzących z
góry wiaduktem. Często zresztą ci co stoją na tym środkowym pasie
włączającym się potem jako prawy pas w Sasanki/Marynarską (ma też ze
200m) od razu próbują wcisnąć się na jeden z dwóch lewych pasów w korek
przed wiaduktem nad torami i ..znów wszystko stoi. A przed nimi spory
kawałek wolnego pasa, który dodatkowo powinien rozładowywać to
skrzyżowanie.
Myślenie niestety nie jest zbyt popularne w narodzie. Kultura również. A
szkoda.
--
MZ
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.10 17:33 Arek (G)
- 21.10.10 18:02 Filip KK
- 21.10.10 19:37 Cavallino
- 21.10.10 19:37 J.F.
- 21.10.10 20:06 notveryoldman
- 21.10.10 21:01 BrunoJ
- 21.10.10 22:34 J.F.
- 21.10.10 22:40 Tomasz Pyra
- 21.10.10 22:41 J.F.
- 21.10.10 22:43 Tomasz Pyra
- 21.10.10 23:24 to
- 21.10.10 23:25 to
- 21.10.10 23:51 to
- 21.10.10 23:53 to
- 21.10.10 23:54 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=