  • Data: 2010-10-21 19:37:51
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i9po9s$ls3$1@news.task.gda.pl...

    > Problem tkwi w tym, że ludzie na końcu wpuszczają tych jadących
    > drugim pasem i przez to jest zablokowany cały czas pas właściwy.
    > Dlatego znajdują się ormowcy, którzy (żeby móc kiedyś jechać)
    > uniemożliwiają wyprzedzanie drugim pasem. I słusznie, też w
    > takich sytuacjach jestem ormowcem, bo stoję cały czas w tym samym
    > miejscu, a wyprzedza mnie 5 aut, które jakiś idiota wszystkie
    > wpuszcza przed siebie..

    Tylko zauwaz ze to nie dlatego ze ich wpuszczaja na koncu [czyli na
    poczatku:-)], ale dlatego ze ich wpuszczaja w srodku.

    Jakby kazdy z lewego pasa musial dojechac do konca i tam bylaby
    stostowana zasada zamka - po jednym, to prawy by jechal.
    Wolno, ale jechal. A lewy - moze by sie w koncu tez zakorkowal, a
    moze by zostal wolny dla Cavallino.

    Problem w tym ze ci na lewym wciskaja sie i sa wpuszczani wszedzie
    i - czesc na koncu, czesc w srodku, a jak jego wpuszcza to i on
    wpusci. No i stoisz na prawym i widzisz jak cie ominelo 5 aut a sam
    sie nie posunales. I znow 5 a ty stoisz. Bo gdzies tam na koncu sa
    swiatla ktore akurat 5 pojazdow na cykl wypuszczaja.

    > I Polacy nigdy nie nauczą się jeździć na zamek, dopóki nie zaczną
    > tego uczyć na kursie prawa jazdy i dopóki nie będzie z tego pytań
    > na egzaminie.

    Zeby bylo na egzaminie, to musi byc w przepisach.
    A na razie to na egzaminie moze byc odpowiednia sutuacja i jedyna
    prawidlowa odpowiedz brzmi - kierowca z konczacego sie pasa
    ustepuje pierwszenstwa :-)

    > Albo jeszcze inaczej... Zastosować linię warunkowego zatrzymania
    > i tablica kierująca samochodami! :D
    > Na której by się wyświetlało:
    > Pojazd z prawej ZIELONE ŚWIATŁO.
    > Pojazd z lewej CZERWONE ŚWIATŁO.

    Jak pisalem - normalne dwa sygnalizatory. Sprawdzaly sie we
    wroclawiu, choc byc moze wcale nie bylyby potrzebne, bo moze jednak
    kierowcy sie zamka potrafia nauczyc .. w sprzyjajacych warunkach
    :-)

    J.