  • Data: 2010-10-21 23:54:41
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Zapomniałeś o bardzo kluczowym: nie wyprzedzaj. Zamek będzie działał
    > tylko wtedy kiedy oba pasy będą się poruszały z tą samą prędkością.

    Bzdura, zamek polega na tym, że przed zwężeniem każdy z pasa, który się
    nie kończy wpuszcza jedno auto z pasa, który się kończy. To co jest
    wcześniej jest bez znaczenia. Jeśli ktoś ma fantazję stać na prawym
    pasie, chociaż po lewym mógłby jechać to zasadniczo jest to jego problem
    (dopóki nie zaczyna blokować skrzyżowań, zjazdów itp.).

    --
    ignorance is bliss