-
Data: 2010-10-21 15:49:59
Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje =?UTF-8?B?d25pb3NraQ==?=
Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-10-21 08:20, Myjk pisze:
> True. Taką sytuację mam na Płowieckiej [DC] w stronę Czecha:
> http://kut.as/zamek_ostr_czecha a trochę wcześniej też jak
> się jedzie z Ostrobramskiej -> Czecha. Ale bardziej chodzi
> o Płowiecką, bo tam jest bardzo długi pas rozbiegowy dla
> jadących od Grochowskiej. Najczęściej wypadają stamtąd auta
> i zaraz jak się kończy ciągła linia, zmieniają pas na lewy.
> Mnie szlag trafia, bo potem stoję 3x dłużej, co oczywiście
> czasem rodzi reakcję zmiany pasa na prawy rozbiegowy
> i uzupełnienia dziury.
Podobna sytuacja jest na skrzyżowaniu Żwirki i Wigury z
Sasanki/Marynarską, pod wiaduktem. Skręcając w kierunku Galerii Mokotów
na tym skrzyżowaniu są 3 pasy, które po chwili się schodzą do 1,
środkowego. Niestety standardem są dwie rzeczy:
1. ludzie jadący "żwirkami" skręcając w lewo uparcie próbują od razu się
ustawić na środkowym pasie. Przez to skrzyżowanie się regularnie
blokuje, bo dwa pasy stoją wolne, a na środkowym kolejka. Odważniejsi
przeskakują na chwilę na pas do jazdy na wprost (w kierunku lotniska) i
potem zjeżdżają w lewo na ten wolny pas. Ewentualnie próbują się
przeciskać po krawężniku od wewnętrznej. Niestety kilka razy widziałem
tam stłuczkę właśnie przez taką akcję.
2. Jak już się dostaną na jeden z pasów do jazdy na wprost Sasanki, to
oczywiście trzeba się kurczowo od razu pchać na środkowy pas za
skrzyżowaniem. Dzięki temu skrzyżowanie pozostaje zapchane, bo 5m za nim
już stoi taka łamaga i miga, blokując tych co mogliby podjechać te
prawie 200m kończącymi się pasami i rozładować przez to skrzyżowanie.
Kolejna akcja, często gęsto punktowana przez policję, to jeśli ktoś
jednak dojedzie do końca lewego kończącego się pasa i próbuje się dostać
na ten środkowy, żeby potem legalnie włączyć się z niego w Marynarską to
go "cwaniaczka" blokują. Bardziej nerwowi dają w gaz i po "kreskach"
pchając się bezpośrednio na jeden z pasów Marynarskiej prowadzących z
góry wiaduktem. Często zresztą ci co stoją na tym środkowym pasie
włączającym się potem jako prawy pas w Sasanki/Marynarską (ma też ze
200m) od razu próbują wcisnąć się na jeden z dwóch lewych pasów w korek
przed wiaduktem nad torami i ..znów wszystko stoi. A przed nimi spory
kawałek wolnego pasa, który dodatkowo powinien rozładowywać to
skrzyżowanie.
Myślenie niestety nie jest zbyt popularne w narodzie. Kultura również. A
szkoda.
--
MZ
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.10 17:33 Arek (G)
- 21.10.10 18:02 Filip KK
- 21.10.10 19:37 Cavallino
- 21.10.10 19:37 J.F.
- 21.10.10 20:06 notveryoldman
- 21.10.10 21:01 BrunoJ
- 21.10.10 22:34 J.F.
- 21.10.10 22:40 Tomasz Pyra
- 21.10.10 22:41 J.F.
- 21.10.10 22:43 Tomasz Pyra
- 21.10.10 23:24 to
- 21.10.10 23:25 to
- 21.10.10 23:51 to
- 21.10.10 23:53 to
- 21.10.10 23:54 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-14 Re: Dlaczego nie było (pełzającego) zamachu stanu? Bo minister Bodnar już "zawiesił" prokuratora Ostrowskiego
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=