eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioskiRe: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
  • Data: 2010-10-21 18:02:01
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-21 03:47, to pisze:

    > To są przecież w dużej mierze ci ormowcy. Najpierw zmieniają pas za
    > wcześnie, bo się boją, że pod koniec ich nie wpuszczą, a potem blokują
    > innych, bo skoro oni stoją bez sensu, to niech inni też stoją.
    >
    Problem tkwi w tym, że ludzie na końcu wpuszczają tych jadących drugim
    pasem i przez to jest zablokowany cały czas pas właściwy. Dlatego
    znajdują się ormowcy, którzy (żeby móc kiedyś jechać) uniemożliwiają
    wyprzedzanie drugim pasem. I słusznie, też w takich sytuacjach jestem
    ormowcem, bo stoję cały czas w tym samym miejscu, a wyprzedza mnie 5
    aut, które jakiś idiota wszystkie wpuszcza przed siebie.. I Polacy nigdy
    nie nauczą się jeździć na zamek, dopóki nie zaczną tego uczyć na kursie
    prawa jazdy i dopóki nie będzie z tego pytań na egzaminie. Nie
    wspominając, że przepisy powinny regulować to.. Że jeżeli np. sytuacja
    wygląda następująco:


    auto |
    |
    auto |
    |
    auto |
    \
    auto |\
    \
    auto | \
    \
    auto | \
    auto \
    auto | |
    auto |
    auto | |
    |
    auto | |
    |
    | |
    |
    pas1 | pas2 |


    ... To następne dojeżdżające auto powinno ustawić się na prawym pasie, a
    nie na lewym. Jeżeli ktoś w tym przypadku ustawiłby się na lewym, to
    powinien dostać mandat i pkt karne. Wtedy słynny ZAMEK by zawsze działał!
    Tylko przyjmując takie oblicze jak wymyśliłem powyżej mamy inny problem,
    na który żaden Polak się nie zgodzi. Dlaczego ten stojący na 1 pasie
    jako ostatni, ma ustąpić komuś kto 2 minuty po nim dojechał i stanął na
    pasie 2? Idąc dalej w trop idealnego schematu przedstawionego na moim
    rysunku auto stojące jako ostatni na pasie 1 powinno ustawić się na
    prawym pasie i wtedy będzie miało pierwszeństwo przed wjazdem z powrotem
    na lewy pas przed autem, które dopiero dojedzie za parę minut.. Czy to
    nie jest zakręcone? Niepotrzebne zmienianie pasa "na chwilę"?

    A może by tak wymyślić, że ten kto chce jechać wolniej, niech sobie
    jedzie na prawym pasie, a ten kto szybciej, na lewym? I np.
    pierwszeństwo będzie miał ten na lewym pasie.

    Albo jeszcze inaczej... Zastosować linię warunkowego zatrzymania i
    tablica kierująca samochodami! :D

    Na której by się wyświetlało:
    Pojazd z prawej ZIELONE ŚWIATŁO.
    Pojazd z lewej CZERWONE ŚWIATŁO.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: