    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego jakis kretyn....
    Date: Tue, 10 Jun 2014 18:17:37 +0200

    W dniu 2014-06-10 13:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Ależ naraził się - miał czelność być NA JEGO DRODZE.
    >
    > Dlaczego oczekujesz racjonalizmu od debili siedzących na zderzaku? Toż
    > to niedorozwinięte, zakompleksione gnojki, które będą cię popędzać nawet
    > jeśli na najbliższym skrzyżowaniu właśnie zapaliło się czerwone.

    tak samo zakompleksione jak i ty...
    Wczoraj jechałem A4, łącznie zrobiłem ok. 500km, jakiś pajac wyprzedzał
    cały czas tych na prawym - bo jechali wolniej (sam jechał 80-110km/h),
    ale jak była luka to nie zjeżdżał. Następny po nim chyba czekał na jego
    zderzaku aż tamten zjedzie (ale prawym go nie wyprzedził), kolejny tuż
    na zderzaku, ale wkurwiony bo dwóch na raz gorzej wyprzedzić, ja jakieś
    10 aut dalej. Wytrzymałem ze 20km za nimi, zacząłem wyprzedzać prawym po
    dwa auta jak widziałem między przed nimi lukę w którą się zmieszczę. Nie
    wiem co było dalej, pajaca wyprzedziłem i pojechałem. Nawet nie miałem
    jak mu zamrugać, bo jak dojechałem do pierwszego w kolejce to miałem
    lukę na prawym pasie do wyprzedzania więc pojechałem (a jaki jest sens
    mrugać tym z tyłu)
    Z doświadczenia na A4 mogę też powiedzieć, że albo trzeba dość szybko
    się zbliżać (oczywiście tak żeby wyhamować), albo siąść na chwilę na
    zderzaku, bo inaczej ten przede mną stwierdza "skoro zostawił taki
    odstęp, to wyprzedza tak jak i ja, więc po co mam zjeżdżać na prawy"

    Łukasz