eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych › Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek
    rowerowych
    Date: Fri, 30 Nov 2018 23:34:11 +0100

    W dniu 30.11.2018 o 18:05, T. pisze:

    > No ale nie jeździsz po polu kukurydzy autem, bo Ci tak pasuje. Jeździsz
    > tam, gdzie możesz jechać i uważasz, że jest to dla Ciebie wystarczająco
    > komfortowe. Dlaczego rowerzyści mają porypane pod czupryną i twierdzą,
    > że to wszyscy inni muszą się dostosować?

    Żle na to patrzysz. To że część rowerzystów nie lubi ścieżek powinno
    zapalić światełko - czemu. Ano temu, że _do_niedawna_ ściezki wbrew
    nazwie nie były dla rowerzystów tylko przeciw. Kostka fazowana jest
    chujowym materiałem nawet na chodnik o ścieżkach nei wspominająć.
    Dobrze, ze zaczęto to rozumieć. Podobny problem _był_ z przejściami dla
    pieszych. One nie były po to żeby pieszym było wygodnie, tylko kierowcom.

    > Zwłaszcza, że w większości przypadków tych niesubordynowanych to jazdy
    > rekreacyjne - ludzie do roboty czy na zakupy jadą ścieżką.

    Ja akurat do roboty staram się ścieżki w większości omijać. Ścieżka
    wzdłuż jezdni wcale nei jest takim bezpiecznym rozwiązaniem jak się
    wydaje. Problem polega na tym, że jak rowerzysta nie jest na jezdni...
    to nikt się go nie spodziewa.

    Shrek