  • Data: 2011-05-28 17:50:37
    Temat: Re: Dekoder ADB 2850 ST i dysk USB a obciążenie zalilacza
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2011 14:39, Marek Borowski pisze:
    > Host USB musi dac 100 mA o powiniej 500 mA (po odczytaniu konfiguracji
    > urzadzenia). Teoretycznie host powinien ograniczac pobor pradu. Praktyka
    > zas pokazuje iz wiekszosci nie chce sie w to bawic i limit jest duzo
    > wiekszy
    Szczytem jest stara karta na PCI, która dla każdego gniazda miała
    przewidziany kondensator filtrujący + PTC. Kondensatorów nie było a w
    miejsce PTC producent dał rezystory 0 ohm.

    > a juz na pewno nie sprawdzany.
    Słyszałem od znajomego, że jego windows wyświetla czasami komunikat, że
    urządzenie zostało wyłączone z powodu nadmiernego poboru prądu.

    Michoo