eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe001.ams.xsnews.nl!ecngs!
    feeder.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!news
    feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 12 Jun 2015 09:31:01 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <55782bb0$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <557852da$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <55789cb3$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <557935c8$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
    <5579e7c7$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <5579f45e$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150611-2, 2015-06-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <557a8ab7$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1434094263 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2199 213.92.229.127:52712
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2855
    X-Received-Body-CRC: 2198459300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564254
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-12 o 08:58, p...@g...com pisze:

    > powolutku ... poprzednio pisales ze wymieniles czujnik dpf i nic sie nie zmienilo ?
    teraz piszesz o odlaczeniu czujnika temp. spalin oraz czujnika temperatury dpf ...
    zostawiles ten nowy czujnik czy wrociles do starego ?
    >
    > pomysl z odlaczeniem czujnika temp. cieczy chlodzacej teoretycznie powinien nie
    dopuscic do wypalania ale jest dosc niebezpieczny bo nie wiadomo czy czujnik
    cisnienia dpf sam potrafi wywolac wypalanie (IMHO nie) czyli mozna zapchac filtr na
    amen ... czy czujnik temp. spalin a w zasadzie informacje przez niego podawane maja
    wplyw na proces wypalania tez jest dla mnie zagadka, mozna jedynie "chybac" ze jego
    sygnal wywolywal wypalanie ...
    >
    > P.

    Tam są następujące czujniki powiązane z filtrem (nr 12):

    http://pokazywarka.pl/ihqbbe/

    - czujnik różnicy ciśnień (nr 5), został wymieniony jako pierwszy, zero
    zmian
    - wczoraj odkręciłem rurki (nr 6), szczelne.
    - odłączyłem czujnik temperatury spalin (nr 10), nic się nie zmieniło.
    - odłączyłem czujnik temperatury dpf (nr 7) i bach.

    Po odłączeniu czujnika nr 7, przez 25km sytuacja była taka jak opisałem,
    czyli jazda na niskich i wysokich obrotach nie powodowała już zmian
    nasycenia filtra pokazywanych przez dpf info. Jedynie była jedna zmiana
    w górę z 68 do 70%, oczywiście żadnego wypalania.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: