-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<556d87f4$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
<556d8c77$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: DPF ciąg dalszy
Date: Tue, 2 Jun 2015 13:12:05 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150602-0, 02.06.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 69
Message-ID: <556d8f27$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1433243431 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2194 89.72.242.154:2392
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563541
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:556d8c77$0$2209$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2015-06-02 o 12:41, yabba pisze:
>> Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
>> news:556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl...
>
>>>
>>> Okazało się, że poprzedni mechanicy nie zrobili NIC poza wymianą oleju.
>>
>> Ten mechanik, co wywieniał Ci podkładki pod wtryskami tez ich nie
>> wymienił?
>> Nie zauważyłeś, że ubywa Ci dużo oleju przez turbinę?
>> Co połamało łopatki w turbinie?
>>
> No właśnie kutafon nie ruszył tego w ogóle. Oleju nie ubywało na bagnecie
> wcale. Mówili, że najprawdopodobniej jakiś nagar musiał się tam dostać.
Poprosimy adres tego warsztatu, żeby miał na grupie darmową reklamę na temat
swojej uczciwości.
Jeśli turbina wyrzucała olej, to musiało go ubywać. Dziwne też, że w
kolektorze wylotowym uzbierało się tyle nagaru, że zdemolowało turbinę. Coś
mi się tu kupy nie trzyma.
Może kawałek zaworu wydechowego się urwał, przeleciał przez turbinę i utknął
w wydechu, co daje fałszywe odczyty o zapchaniu filtra.
>
>>>
>>> Turbina nowa (regenerowana), wszystko zrobione, wyczyszczone, wtryski
>>> parametry jak nowe. Powiedzieli, że ten błąd to też pewnie od tych
>>> przedmuchów, i że filtr powinien się już tak nie wypalać, a błąd
>>> zniknąć. Co ciekawe, tak naprawdę to poza ładnym gwizdem turbiny nie
>>> ma żadnych zmian w mocy czy kulturze pracy silnika (czyli ok)...
>>
>> Czy ten serwis Boscha nie naciągnął Cię na niepotrzebne naprawy?
>
> Widzę, że to taka branża, że trzeba się dokładnie na wszystkim znać i stać
> za plecami "fachowca" i mówić mu co ma zrobić... Jakbym miał narzędzia i
> wiedzę, to bym sobie sam naprawiał. Widziałem turbinę, bo sam ją
> wymieniałem na zregenerowaną, pokazali mi końcówkę wtrysku, pokazali mi
> wydruki z testu. Nie wiem, czy mnie naciągnęli.
Ja też najchętniej sam bym naprawiał. :)
Po wymianie tylu wadlliwych rzeczy mających wpływ na kulturę pracy silnika,
to dla mnie jest dziwne, że organoleptycznie nie ma żadnej zmiany.
>>
>>>
>
>> Czy masz szczelny dolot powietrza, rurki do EGR i układ wydechowy?
>> Czy rurki do czujnika ciśnienia filtra DPF były jakoś sprawdzane?
>>
> Niby było, ale już nie ufam na słowo, każę jeszcze sprawdzić. Rurki mam,
> bo kupiłem razem z czujnikiem, to każę wymienić dla pewności. Ale któryś
> tam twierdził, że jakby były rurki nieszczelne, to wywalało by błąd, albo
> by się nie wypalał w ogóle, a nie co 50 km...
Jeśli ma dojście, to odłącz raz jedną, raz drugą na próbę i zobacz efekt.
Czy ta Captiva to ma mutację silnika z Opla? Są tam klapy w kolektorze
ssącym jak w Vectrze?
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 13:17 yabba
- 02.06.15 13:30 Myjk
- 02.06.15 13:30 twistedme
- 02.06.15 13:45 twistedme
- 02.06.15 13:48 Kamil 'Model
- 02.06.15 13:54 atm
- 02.06.15 13:57 yabba
- 02.06.15 14:04 twistedme
- 02.06.15 14:15 atm
- 02.06.15 14:23 Konfabulator
- 02.06.15 14:25 twistedme
- 02.06.15 14:28 atm
- 02.06.15 15:07 Myjk
- 02.06.15 15:37 s...@g...com
- 02.06.15 15:56 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe