  • Data: 2009-02-22 21:50:14
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jester" <j...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gns7b6$pma$1@node1.news.atman.pl...
    > No tośmy se porównali.
    -----------------------
    No dobra, żeby nie było, że coś oszukałem:

    http://img5.imageshack.us/img5/2185/iso3200.jpg

    Ten śmietnik po prawej strzeliłem przed chwilą,
    jpg z EOS 20d, iso 3200, usunięty kolor i powięszony
    do szerokości Twojego skanu. Nie wykonałem na nim
    żadnych innych operacji typu odszumianie, wyostrzanie,
    czy regulacja kontrastu itp. Tylko usunąłem kolor i
    powiększyłem. Pokój dość ciemny, obiektyw 16-35L/19mm,
    czas 1/20', przysłona 2,8, oczywiście z ręki, :=).

    dane EXIF fotki:

    [Image]
    Make = Canon
    Model = Canon EOS 20D
    Orientation = top/left
    Date Time = 2009-02-18 22:34:11

    [Camera]
    Exposure Time = 1/20"
    F Number = F2.8
    Exposure Program = Normal program
    ISO Speed Ratings = 3200
    Exif Version = Version 2.21
    Date Time Original = 2009-02-18 22:34:11
    Date Time Digitized = 2009-02-18 22:34:11
    Shutter Speed Value = 4.32 TV
    Aperture Value = 2.97 AV
    Exposure Bias Value = +0.67EV
    Metering Mode = Pattern
    Flash = Flash did not fire, compulsory flash mode
    Focal Length = 19mm
    Maker Note = 8368 Byte
    User Comment =
    Flashpix Version = Version 1.0
    Color Space = Uncalibrated
    Exif Image Width = 3504
    Exif Image Height = 2336
    Custom Rendered = Normal process
    Exposure Mode = Auto exposure
    White Balance = Manual white balance
    Scene Capture Type = Normal
    Gamma = 2.2

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl