  • Data: 2009-02-23 08:42:38
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:
    > Ale wątek dotyczy konkretnego testu na dpreview (patrz tytuł wątku).

    Ale w tym konkretnym teście to możesz mówić o konkretnej matrycy, a nie
    o całości i opłacalności zestawu. Porównanie więc jest tylko dotyczące
    matryc samej matryc i ciekawostki jak sobie radzi nikon i sony. Nic poza
    tym.

    > No, i tylko zdjęcia gorsze :-)

    Co niby lepsze? Był dowód na grupie, że jakość jest naprawdę
    porównywalna? Trzeba tylko umieć zeskalować, bo jak ktoś pokazał można i
    to zrobić tak, żeby szum tylko wzmocnić.

    > Ależ ja nie mówię, że nie jest warta swojej ceny. Po prostu nie
    > wytrzymuje porównania jakościowego na wysokim ISO do D3x (bo tego
    > dotyczy wątek).

    D3x sobie lepiej radzi bez wątpienia i powodów może być wiele, ale nie
    dla każdego mogą one być warte $5000. IMHO w sonym jak zwykle kuleje
    soft, a już JPG to porażka zupełna. Może coś więc poprawią jeszcze.
    Gorzej jak za dodatek szumów odpowiada np. elektronika, wtedy nic nie
    będzie dało się zrobić niestety.

    > Na szczęście nie muszę :-)
    > Nie są mi jeszcze potrzebne tak drogie zabawki.

    No i dobrze, sam też się postanowiłem wstrzymać z kupnem nowych puszek,
    gdzieś ta granica rozsądku musi po prostu być, za to zawsze warto
    kupować szkiełka, bo one tak nie tracą na wartości.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \