    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
    Date: Wed, 4 Dec 2013 22:37:37 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-12-04 21:26, J.F pisze:
    > (...)

    .>> co pisałem o prędkościach z jakimi Niemcy jeżdżą.

    >Jakoś tak średnio.

    To musisz odszukac i sprawdzic :-P

    >Tak Ci się tylko wydaje. Trzymały wystarczająco na Twoje koniki,
    >a wiele ich tam nie ma.

    Wiele nie ma. Ale do wypadniecia ze sliskiej drogi wystarczy.
    A i tak bylem najszybszy na drodze :-P

    >Stąd tez wypadki, niemniej widać.

    Nie widac. Jezdza jak po suchym.

    >Mamy w zasadzie dokładnie taką samą ofertę.

    Tylko ze my kupujemy Debice, Kormoran, Dayton, a podejrzanym okiem
    patrzymy sie na jakies chinskie wynalazki,
    a oni kupuja Conti, Michelin, Pirelli i podejrzanym okiem patrza sie
    na jakies wynalazki jak Debica, Sava :-P

    >My dokładnie tak samo.

    My mozemy, a oni wybieraja.

    >?

    no ponizej 100 euro, to co sie zastanawiac ?
    W porownaniu do zarobkow to tak jakby u nas bylo ponizej 100zl ..

    >To, że Ty kupujesz najtańsze nie znaczy, że inni tak robią.

    Masz jakies dane o sprzedazy ? Chetnie zobacze.

    Ale ... u Niemcow widac tez kryzys i nawet ADAC zaczal wynalazki
    testowac :-)

    >Jak to na Navigatorach. Znaczy ja do nich nic nie mam, ale jak
    >założysz
    >naprawdę dobre opony sezonowe to zobaczysz, że można jednak szybciej
    >pognać i kierownicy wyrywać nie będzie.

    Nie wyrywa. Tylko ja wiem jak sie moze skonczyc ostre hamowanie na
    mokrym.

    A oni ... albo nie wiedza, albo wiedza lepiej niz ja :-)

    J.