  • Data: 2013-12-05 08:34:31
    Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Dec 2013 08:16:36 +0100, hisjusz napisał(a):

    > Pierwsze czytam o lądowaniu na autopilocie!

    Chyba juz proby robili i zasadniczo dziala, ale wola nie uzywac na
    codzien i zostawic pilotom troche satysfakcji :-)
    Chociaz ... piloci tez sie myla przy ladowaniach i w czasie lotu,
    i mozna to wyeliminowac.

    Tylko technika jest troche inna - samolot schodzi po prostej wzdluz
    wiazki radiowej, trafic trzeba w pole 60x500m, komputer ma czujnikow
    za 100 tys $ ...

    No - oni laduja dokladniej
    http://defensetech.org/2011/07/07/navy-one-step-clos
    er-to-uav-carrier-ops/

    Prace nad automatycznym samochodem trwaja.
    Ale ... po co takie marnotrawstwo - wsiadasz w pociag/samolot,
    wysiadasz, na ostatnie kilometry wypozyczasz auto na dworcu ..

    J.