-
Data: 2013-12-05 00:52:31
Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Hello Gotfryd,
Wednesday, December 4, 2013, 11:45:22 PM, you wrote:
>> Opisuję najgroźniejszą z możliwych sytuacji na drodze - czyli brak
>> widoczności na autostradzie. Karambole w takiej sytuacji zdarzają się
>> w każdym kraju i nie znalazł się jeszcze mądry, który by temu zaradził
>> w RZECZYWISTOŚCI.
> Ergo, w ŻADNYM kraju nie jest przestrzegany przepis o "dostosowaniu
> do warunków".
Dostosowanie do warunków mgły oznaczałoby całkowite zatrzymanie ruchu.
Bo jeśli nie stoją, to prędzej czy później ktoś się w kogoś wpieprzy a
potem już idzie po kolei.
A ponieważ każdy inaczej będzie traktował zarówno moment, w którym po
prostu trzeba zjechać do rowu i uciekać jak i prędkość, z jaka należy
jechać jak jeszcze coś widać, to takie a nie inne są efekty.
O takich drobiazgach ja sprawność i włączanie świateł przeciwmgłowych
szkoda gadać. Część włącza jak jeszcze nie potrzeba i inni
zastanawiają się, co ustawodawca miał na myśli pisząc o "widoczność
50m).
>> Bo pieprzyć zza monitora każdy potrafi. A wystarczy
>> RAZ się przejechać w takich warunkach, żeby unikać tego jak ognia
> Ale to z powodu "ktoś do mnie wjedzie".
> Czyli obawy o zdarzenia BEZ własnej winy.
Na przykład.
> Właśnie usprawiedliwołeś "geniuszy chodnikowców" jadących
> rowerem po chodniku 30kmph "bo na jezdni strach".
Ale w pełnej mgle na autostradzie nie ma miejsca na normalny ruch
samochodów. Tak samo jak nie należy próbować lądować we mgle w
Smoleńsku ze zresetowanym wysokościomierzem barycznym, polegając
tylko na radiowysokościomierzu i zapominając o rzeźbie terenu na
ścieżce podejścia.
>> i nie pieprzyć głupot o niedostosowaniu prędkości.
> Czy tych którzy zaparkowali ze sporym ujemnym przyspieszeniem
> w karamnbolach w Belgii czy Niemczech sądy głaszczą z komentarzem
> "no pech, nic nie było widać a jechał tylko 110"? ;)
Ciężarówki 110 nie pojadą a to one wyrządzają najwięcej szkód i
zabijają ludzi w karambolach na autostradach w czasie mgły.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.13 08:16 hisjusz
- 05.12.13 08:34 J.F.
- 05.12.13 08:35 sqlwiel
- 05.12.13 09:51 Gotfryd Smolik news
- 05.12.13 09:55 RoMan Mandziejewicz
- 05.12.13 13:06 Artur Maśląg
- 05.12.13 15:05 Jan Koval
- 05.12.13 15:06 AZ
- 05.12.13 15:11 Jan Koval
- 05.12.13 16:00 sqlwiel
- 05.12.13 19:43 A.L.
- 05.12.13 22:51 J.F.
- 05.12.13 22:54 J.F.
- 06.12.13 01:00 RoMan Mandziejewicz
- 06.12.13 01:17 orcos
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=