  • Data: 2022-08-31 07:59:02
    Temat: Re: Czy jest
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-08-2022 o 15:20, J.F pisze:

    > IMO to malo kto sie kosztami przejmuje, przy predkosciach
    > jak na "zwyklej krajowce"

    To chyba dawno taką drogą nie jechałeś.
    70-80 to się norma robi.
    Ponad 100 już jeździ mało kto.

    > Czy kazda to nie wiem.

    Ty nic nie wiesz, co nie przeszkadza Ci wypisywać bzdur.

    Niektore istotnie maja.

    > https://www.tesla.com/ownersmanual/2012_2020_models/
    en_us/GUID-E692415D-F83C-4F07-B30A-9E50499CFC30.html

    > "vary depending on date of manufacture and options chosen at time of
    > purchase:"
    > czyli powiedzmy, ze drozsze modele.

    Nie.
    Nawet najtańsze.

    Zoe które kiedyś miałem miało 90 KM, a zbierało się w mieście dużo
    lepiej niż 180 konna Kona.

    > Twoje tez?

    Oczywiście.

    > I nie chodzi o 0-60mph, tylko powiedzmy 70-120 km/h.

    > Jest Tesla, jest Porsche, ale sa i bieda-elektryki :-)

    Które i tak biją na głowę ice i to bez większego wysiłku.
    Bieda elektryki może do niższych prędkości, ale spod świateł nie mają
    sobie równych.

    > srodkowym to imo takze z bezpieczenstwa.
    > Albo z uczucia, ze chce sie szybciej.

    Ale co szybciej i jak to się ma to do tematu dyskusji?
    Zapomniałeś o czym mowa?

    > Tylko o autostrade z 3 pasami w jedną strone trudno u nas,

    Cała obwodnica Poznania.
    Czyli odcinek o którym piszę.

    > Przepis jest przepis

    I o nim gadamy.

    > I ciezarowek nie ma?

    Bywają.
    Ale i tak się zdarza kilometr albo i dwa, gdzie jadąc prawym pasem
    wyprzedzasz kapeluszy na środkowym.

    > W kazdym badz razie sie nie dziwie, ze jezdza srodkowym ... sam wole
    > srodkowy niz prawy :-)

    No właśnie.
    A Policja w krzakach z radarmi stoi, zamiast takich debili tępić.