-
Data: 2022-08-31 11:02:10
Temat: Re: Czy jest
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Wed, 31 Aug 2022 10:26:43 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 31-08-2022 o 10:01, J.F pisze:
>>>>>> Tesla sport to nie jest, bo go nie stac, elektryk ciezki, wiec
>>>>>> przyspieszenia srednie
>>>>>
>>>>> ?????
>>>>> Co Ty bredzisz?
>>>>> Każda Tesla ma przyspieszenie na poziomie wózków z ice za milion lub lepiej.
>>>>
>>>> Czy kazda to nie wiem.
>>>
>>> Ty nic nie wiesz, co nie przeszkadza Ci wypisywać bzdur.
>>>
>>>
>>> Niektore istotnie maja.
>>>>
>>>> https://www.tesla.com/ownersmanual/2012_2020_models/
en_us/GUID-E692415D-F83C-4F07-B30A-9E50499CFC30.html
>>>>
>>>> "vary depending on date of manufacture and options chosen at time of
>>>> purchase:"
>>>> czyli powiedzmy, ze drozsze modele.
>>>
>>> Nie.
>>> Nawet najtańsze.
>>
>> Oni twierdza ze wszystkie, a poza tym, to model S - inne tez?
>
> Ale co też?
> Chodzi Ci o to, żeby Tesla pobiła Bugatti?
> Bo ja pisałem o bardzo dobrym przyspieszeniu - takie ma każda.
>>> Zoe które kiedyś miałem miało 90 KM, a zbierało się w mieście dużo
>>> lepiej niż 180 konna Kona.
>>
>> A mialo "ludicrous+" mode? :-)
>>
>> A mowie 70-120, tyle trzeba do wyprzedzania, nie "w miescie".
>
> Do wyprzedzania tym bardziej, zanim dana spalinowa Kona zredukuje bieg,
> elektryk kończy wyprzedzanie.
Bieg mozna zredukowac wczesniej.
>>> Które i tak biją na głowę ice i to bez większego wysiłku.
>>> Bieda elektryki może do niższych prędkości, ale spod świateł nie mają
>>> sobie równych.
>>
>> Ale nie chodzi o swiatla, tylko o wyprzedzenie ciezarowki na krajowce.
>
> 50 konny elektryczny Smart zrobi to lepiej niż dwa razy mocniejsze ice.
> O takich bez turbo nawet nie wspominając.
troche watpie, ale fakt - moc nominalna w elektrykach moze być złudna.
Trzeba by ze stoperem w ręku ...
> A już dla takiego od Zoe wzwyż, to będzie bułka z masłem.
> Przejedź się kiedyś wreszcie jakimś, albo skończ ta pisaninę.
Potem mi bedziecie mowic, ze zły wybrałem :-)
>>>>>> Niektorzy zaraz w lewo skrecaja,
>>>>> I dlatego jeżdżą pasem środkowym nagminnie?
>>>>
>>>> srodkowym to imo takze z bezpieczenstwa.
>>>> Albo z uczucia, ze chce sie szybciej.
>>>
>>> Ale co szybciej i jak to się ma to do tematu dyskusji?
>>> Zapomniałeś o czym mowa?
>>
>> Kierowca uwaza, ze chce szybciej niz na prawym.
>> Na prawym chwilowo nic nie ma
>
> Czyli od kogo szybciej?
O tych, co sie na prawym mogą pojawic :-)
>>>> Tylko o autostrade z 3 pasami w jedną strone trudno u nas,
>>> Cała obwodnica Poznania.
>>> Czyli odcinek o którym piszę.
>>
>> Wroclawska tez ma 3 pasy, i wszystkie zajete.
> W złych godzinach i dniach jeździsz.
Mozliwe.
>>>>>> Srodkowym. To ruch malo blokują.
>>>>> Ale przepis tego nie różnicuje.
>>>>> Albo prawy, albo wyp.... z autostrady i wlecz się polną drogą.
>>>> Przepis jest przepis
>>> I o nim gadamy.
>>
>> Jakbysmy tak swięcie przepisow przestrzegali.
>
> O tym właśnie gadamy.
> A ty znowu o czymś innym.
Ty ignorujesz jedne, oni ten o prawym pasie.
>> Ale o co chodzi
> O to chodzi, że kapelusz pamięta przepis o limicie, a o obowiązku ruchu
> prawym pasem już nie.
A nie mieszasz troche?
Kapelusz moze pamietac o limicie w wiosce z jednym (1+1) pasem ruchu.
Moze pamietac na zwyklej krajowce poza wioską, choc 90 to juz bywa
dla niego za szybko.
Ale gdzie tam bedzie pamietal o limicie na autostradzie.
A - w Poznaniu to chyba S jako obwodnica, to tylko 120, ale tez za
szybko :-)
No i moze pamietac na miejskiej arterii z 3 pasami, ale w miescie
to ten srodkowy pas tak bardzo nie razi.
>>>> W kazdym badz razie sie nie dziwie, ze jezdza srodkowym ... sam wole
>>>> srodkowy niz prawy :-)
>>>
>>> No właśnie.
>>> A Policja w krzakach z radarmi stoi, zamiast takich debili tępić.
>>
>> Bez wiekszego znaczenia na drodze.
>
> Zdaniem takiego debila - być może.
> Ale właśnie ich należy z dróg wyeliminować, od razu będzie to miało duże
> znaczenie i jazda się poprawi.
> Tyle tego tałatajstwa jest.
Popatrz na USA. Kazdy jedzie swoim pasem, nie zmienia, i nikomu to nie
przeszkadza.
Jeszcze ciekawa scenka z Niemiec - typowa w piatkowe popoludnie.
2 pasy na autostradzie ... i wszystkie osobowki jada lewym.
predkosc tak 80-100, jak ruch gesty.
Wiec ciezarowki na prawym ... czasem wolniejsze, czasem szybsze.
A zadna osobowka nie zjedzie na prawy pas, bo wszystkie "wyprzedzają",
choc odstepy miedzy ciezarowkami po kilkaset metrow.
No ale co sie dziwic - w dluzszym czasie widac, ze ten sznur osobowych
jednak jest szybszy od ciezarowek. Minimalnie szybszy, ale jednak.
No to wszycy "wyprzedzaja"
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.22 11:12 J.F
- 31.08.22 11:16 Cavallino
- 31.08.22 11:26 r...@k...pl
- 31.08.22 11:27 r...@k...pl
- 31.08.22 11:35 J.F
- 31.08.22 11:53 Cavallino
- 31.08.22 12:30 J.F
- 31.08.22 12:50 Cavallino
- 31.08.22 13:02 J.F
- 31.08.22 13:13 Cavallino
- 31.08.22 13:14 Akarm
- 31.08.22 13:34 ąćęłńóśźż
- 31.08.22 13:37 ąćęłńóśźż
- 31.08.22 13:43 ąćęłńóśźż
- 31.08.22 13:57 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=