  • Data: 2022-08-31 13:13:16
    Temat: Re: Czy jest
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-08-2022 o 13:02, J.F pisze:

    > On ma zredukowac przeciez.
    >
    > Jade na niskich obrotach, tzn on jedzie na niskich, to moze juz
    > zawczasu przygotowac nizszy bieg.

    A skąd ma wiedzieć, że będziesz chciał kickdowna?
    Przy 70 to normalnie właśnie przygotuje wyższy....

    > To jeszcze masz prawy pas, lusterka i pedal gazu, ze znakomitym
    > przyspieszeniem :-P

    Przecież ja nie piszę, że mam z tym problemy.
    Tylko że naganny jest już sam fakt, że mnie bęcwały do tego zmuszają.

    > np tu ?
    > https://www.google.com/maps/@52.347822,16.9775683,61
    m/data=!3m1!1e3
    > https://www.google.com/maps/@52.3530481,16.8665922,7
    5m/data=!3m1!1e3

    https://www.autostrada-a2.pl/corporate/media/press-r
    elease/217

    > Ja tu widze dwa pasy ruchu, ale moze google klamie.

    Dokładnie.

    > P.S. To A2 i S5 i S11 i jeszcze DK2 ?

    Co to jest DK2?
    Dawno i nieprawda i nie tędy był przebieg.

    > Na 3, na srodkowym moga sie czuc bezpieczni i usprawiedliwieni :-)

    Wręcz przeciwnie.

    > Skoro masz takie swietne przyspieszenie to skorzystaj i zrob bez
    > wyhamowania :-)

    Tempomat musiałbym wyłączyć. ;-)