  • Data: 2022-08-31 11:35:52
    Temat: Re: Czy jest
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Aug 2022 11:16:17 +0200, Cavallino wrote:

    > W automacie nie bardzo.

    Dlatego manual lepszy.
    No chyba, ze automat DSG :-)

    > Nie - wystarczy się przejechać, żeby nie pisać takich bzdur jak Ty.

    Przejazdzka nie wystarczy, nie wiesz ze d* oszukuje?
    Jeszcze teraz akcelerometry sa w telefonach.

    > Nie będzie Ci trzeba nic mówić, bo będziesz koparę z ziemi długo
    > zbierał, a potem przestaniesz pisać bzdury.

    Gdzie jest jakas wypozyczalnia ... Panek ?
    Nie, nie ma elektrykow.

    > To jakieś opowieści z zakładu dla obłąkanych, czy o co chodzi?

    A niby czemu jada srodkowym?
    a) wydaje sie, ze bezpieczniej - od kraweznika daleko,
    b) wydaje im sie, ze będą wyprzedzac/na prawym cos ich zablokuje
    ... i nie bez racji, jada szybciej, niz jechalyby ciezarowki
    na prawym ...

    > O tym piszę.
    > Tym się różnię od kapelusznika, że ja nikomu w niczym nie przeszkadzam,
    > jeśli ktoś przestrzega wszystkich przepisów.

    ROTFL. Toz on uwaza tak samo. Masz lewy pas do wyprzedzania, masz
    prawy - w czym on ci przeszkadza :-)

    > Nie.
    > To naczynia połączone.

    > Nie.
    > S5 i A2 mają wspólny przebieg.
    > I status autostrady.

    Ale to tylko kawalek obwodnicy, bo jest jeszcze S11.

    I na A2 masz takie problemy z kapelusznikami?
    Ale moment - na A2 przeciez 2 pasy ruchu, wiec gdzie ten srodkowy pas?

    > Tylko kapelusza.

    Miasto ma to do siebie, ze co chwila skrzyzowanie, i mozna skrecic w
    prawo, w lewo ..

    > A jesteś pewien, że przepisy tego zakazują?

    Absolutnie nie zakazuja.
    Za to szeryfowie nie lubia tych co pasy za czesto zmieniaja.

    No ale to co ci przeszkadza:
    -ze oni jadą srodkowym pasem,
    -ze oni przepisy olewaja,
    -ze oni ci mowia, ze piratem jestes, a sami przepisy olewaja

    ? :-)

    J.