  • Data: 2022-08-31 10:01:09
    Temat: Re: Czy jest
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Aug 2022 07:59:02 +0200, Cavallino wrote:

    > To chyba dawno taką drogą nie jechałeś.
    > 70-80 to się norma robi.
    > Ponad 100 już jeździ mało kto.

    Norma jest dlatego, ze zawsze sie jakis zawalidroga trafi,
    a ruch z przeciwka i znaki nie pozwalaja wyprzedzic.

    A jak w koncu wyprzedzisz, to po paru km jazdy 100 doganiasz następną
    grupe.

    Gdzies tam jeszcze sa wioski i miasteczka, gdzie jak jeden zwolni do
    50, to reszta musi za nim ...

    > Ty nic nie wiesz, co nie przeszkadza Ci wypisywać bzdur.
    >

    > Niektore istotnie maja.

    en_us/GUID-E692415D-F83C-4F07-B30A-9E50499CFC30.html

    > Nie.
    > Nawet najtańsze.

    Oni twierdza ze wszystkie, a poza tym, to model S - inne tez?

    > Zoe które kiedyś miałem miało 90 KM, a zbierało się w mieście dużo
    > lepiej niż 180 konna Kona.

    A mialo "ludicrous+" mode? :-)

    A mowie 70-120, tyle trzeba do wyprzedzania, nie "w miescie".

    > Oczywiście.

    > Które i tak biją na głowę ice i to bez większego wysiłku.
    > Bieda elektryki może do niższych prędkości, ale spod świateł nie mają
    > sobie równych.

    Ale nie chodzi o swiatla, tylko o wyprzedzenie ciezarowki na krajowce.

    Albo i na autostradzie ... bez wk* lewego pasa :-)

    > Ale co szybciej i jak to się ma to do tematu dyskusji?
    > Zapomniałeś o czym mowa?

    Kierowca uwaza, ze chce szybciej niz na prawym.
    Na prawym chwilowo nic nie ma, ale skoro jest jeszcze lewy,
    to uwaza, ze moze jechac srodkowym :-)

    > Cała obwodnica Poznania.
    > Czyli odcinek o którym piszę.

    Wroclawska tez ma 3 pasy, i wszystkie zajete.

    > I o nim gadamy.

    Jakbysmy tak swięcie przepisow przestrzegali.

    Ale o co chodzi - sa jedziesz srodkowym i ci kapelusze przeszkadzaja?
    Czy jak piszesz - wybierasz dobre godziny, jedziesz prawym i tymze
    prawym kapelusznikow wyprzedzasz? :-)

    > Bywają.

    Dziwne.

    > Ale i tak się zdarza kilometr albo i dwa, gdzie jadąc prawym pasem
    > wyprzedzasz kapeluszy na środkowym.

    No to wyprzedzasz i nie ma o czym pisac :-)

    Bez wiekszego znaczenia na drodze.

    J.