  • Data: 2022-08-31 10:26:43
    Temat: Re: Czy jest
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-08-2022 o 10:01, J.F pisze:

> [...]
    en_us/GUID-E692415D-F83C-4F07-B30A-9E50499CFC30.html

    > Oni twierdza ze wszystkie, a poza tym, to model S - inne tez?

    Ale co też?
    Chodzi Ci o to, żeby Tesla pobiła Bugatti?
    Bo ja pisałem o bardzo dobrym przyspieszeniu - takie ma każda.

    > A mialo "ludicrous+" mode? :-)
    >
    > A mowie 70-120, tyle trzeba do wyprzedzania, nie "w miescie".

    Do wyprzedzania tym bardziej, zanim dana spalinowa Kona zredukuje bieg,
    elektryk kończy wyprzedzanie.

    > Ale nie chodzi o swiatla, tylko o wyprzedzenie ciezarowki na krajowce.

    50 konny elektryczny Smart zrobi to lepiej niż dwa razy mocniejsze ice.
    O takich bez turbo nawet nie wspominając.

    A już dla takiego od Zoe wzwyż, to będzie bułka z masłem.

    Przejedź się kiedyś wreszcie jakimś, albo skończ ta pisaninę.

    > Kierowca uwaza, ze chce szybciej niz na prawym.
    > Na prawym chwilowo nic nie ma

    Czyli od kogo szybciej?

    > Wroclawska tez ma 3 pasy, i wszystkie zajete.

    W złych godzinach i dniach jeździsz.

    > Jakbysmy tak swięcie przepisow przestrzegali.

    O tym właśnie gadamy.
    A ty znowu o czymś innym.

    > Ale o co chodzi

    O to chodzi, że kapelusz pamięta przepis o limicie, a o obowiązku ruchu
    prawym pasem już nie.

    > Bez wiekszego znaczenia na drodze.

    Zdaniem takiego debila - być może.
    Ale właśnie ich należy z dróg wyeliminować, od razu będzie to miało duże
    znaczenie i jazda się poprawi.
    Tyle tego tałatajstwa jest.