  • Data: 2022-08-31 13:02:47
    Temat: Re: Czy jest
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Aug 2022 12:50:09 +0200, Cavallino wrote:

    > Skąd ma wiedzieć, że będziesz redukował?

    On ma zredukowac przeciez.

    Jade na niskich obrotach, tzn on jedzie na niskich, to moze juz
    zawczasu przygotowac nizszy bieg.
    Przyda sie i przy zwalnianiu i przy rozpedzaniu.

    > Plus jeszcze zwłoka na rozpędzenie turbo i wkręcenie silnika na obroty.
    > To w ogóle nie ma startu do bev.....

    > Wątpię.

    Podstawa przeciez.
    Takze po miescie.

    > Na tym polega kultura na drodze.
    > Zwłaszcza, że ja wiem, że nie jadę bardzo szybko, a wyprzedzać wlokących
    > się nadal chcę.

    To jeszcze masz prawy pas, lusterka i pedal gazu, ze znakomitym
    przyspieszeniem :-P

    > Poznań Zachód - Krzesiny.
    > Czyli ten na którym najczęściej jeżdżę.

    np tu ?
    https://www.google.com/maps/@52.347822,16.9775683,61
    m/data=!3m1!1e3
    https://www.google.com/maps/@52.3530481,16.8665922,7
    5m/data=!3m1!1e3

    Ja tu widze dwa pasy ruchu, ale moze google klamie.

    P.S. To A2 i S5 i S11 i jeszcze DK2 ?

    > jasne, typowe tłumaczenie kapelusza.
    > Najchętniej zmienialiby od razu po wjeździe na dwupasmówkę, ale tylko na
    > lewy.

    Nie mowie nie, ale na autostradzie czy S z 2 pasami to jednak
    lawiruja.
    Na 3, na srodkowym moga sie czuc bezpieczni i usprawiedliwieni :-)

    > Nie siedzę, wyprzedzam.
    > Ale ryzykując że któryś z nieogarniętych zmieni pas bez kontroli
    > lusterka, albo wyhamuję szybszych.

    Skoro masz takie swietne przyspieszenie to skorzystaj i zrob bez
    wyhamowania :-)

    J.