  • Data: 2022-08-31 11:53:49
    Temat: Re: Czy jest
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-08-2022 o 11:35, J.F pisze:

    > Dlatego manual lepszy.
    > No chyba, ze automat DSG :-)

    W tym przypadku właśnie taki.

    > Przejazdzka nie wystarczy, nie wiesz ze d* oszukuje?

    Nie aż tak.

    > Gdzie jest jakas wypozyczalnia ... Panek ?
    > Nie, nie ma elektrykow.

    Może mieć.
    Nie wiem co jest u Was, w różnych miastach bywają Traficary np.

    > A niby czemu jada srodkowym?

    Bo nie wiedzą że nie wolno.
    A policji ich w tym upewnia niczego z tym nie robiąc.

    > ROTFL. Toz on uwaza tak samo. Masz lewy pas do wyprzedzania, masz
    > prawy - w czym on ci przeszkadza :-)

    W tym, że na lewym mogę przeszkodzić komuś szybszemu, a na prawym to
    mają jechać kapelusze i tiry, bo wyprzedzanie nim jest mało bezpieczne.

    > Ale to tylko kawalek obwodnicy, bo jest jeszcze S11.

    No i?
    Mnie i tak 120 wystarcza.

    > I na A2 masz takie problemy z kapelusznikami?

    Tak.

    > Ale moment - na A2 przeciez 2 pasy ruchu,

    Na obwodnicy Poznania 3.

    > Miasto ma to do siebie, ze co chwila skrzyzowanie, i mozna skrecic w
    > prawo, w lewo ..

    Co to zmienia?
    Jak masz problem ze zmianami pasów, skorzystaj z MPK.

    > Absolutnie nie zakazuja.

    To po co o tym wspominasz?

    > No ale to co ci przeszkadza:
    > -ze oni jadą srodkowym pasem,