  • 41. Data: 2009-08-21 12:05:17
    Temat: Re: Czy Ken Rockwell jest fotograficznym analfabetą?
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Quent wrote:
    > Myslalem kiedys o emigracji a to bylo jednym z glownych powodow.

    Eeee, to też nie jest rozwiązaniem.
    Matczyna ziemia zawsze będzie tą jedyną, najukochańszą i nie ma co się
    obrażać na nią i jej mieszkańców - żeby nie wiem jacy byli.
    Nasi ojcowie, dziadkowie itd. jednak walczyli o to, abyśmy dziś mogli
    żyć w, jakby nie było, wolnej Polsce, więc niby dlaczego mielibyśmy to
    wszystko olać? Tylko dlatego, że ktoś jest chamski? :)
    Nie - to ja mu powiem, że jest chamski, a nie wyjadę ;)

    Cholera, jakoś to zbyt patetycznie zabrzmiało - nie chciałem, aby tak
    wyszło, ale chyba wyszło... ;-)
    Znów wizja weekendu jakoś pozytywne nastroje we mnie budzi... ;-D

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 42. Data: 2009-08-21 12:28:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    syriusz pisze:
> [...]
    > obrażać na nią i jej mieszkańców - żeby nie wiem jacy byli.
    > Nasi ojcowie, dziadkowie itd. jednak walczyli o to, abyśmy dziś mogli

    Z roku na rok wydaje mi się coraz mocniej, że to tylko przykrywka była
    do chęci walki po prostu podsycanej charakterem, testosteronem i
    autopropagandą.
    Owszem, nie wszystko i zawsze, ale te wielkie idee to tak po latach się
    pojawiały dopiero.

    > Znów wizja weekendu jakoś pozytywne nastroje we mnie budzi... ;-D

    Byle do poniedziałku :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 43. Data: 2009-08-21 12:39:40
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > autopropagandą.
    > Owszem, nie wszystko i zawsze, ale te wielkie idee to tak po latach się

    Że Polacy to waleczny naród, to widać nawet dziś, w III RP, kiedy jako
    taki spokój mamy - wystarczy wiadomości obejrzeć - szczególnie przed
    jakimiś wyborami... ;-)
    Tylko powiedz sam - ile my tego "spokoju" mieliśmy w naszej bogatej
    historii?... ;)

    > Byle do poniedziałku :)

    Ba! Od poniedziałku mam urlop... :P
    Krótki, bo krótki, ale wypad z małżonką sobie robimy... tylko we dwoje... ;)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 44. Data: 2009-08-21 13:20:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    syriusz pisze:
> [...]
    > jakimiś wyborami... ;-)
    > Tylko powiedz sam - ile my tego "spokoju" mieliśmy w naszej bogatej

    Tylko czy nie fajniej byłoby dziś, gdybym był Austriakiem w mocno
    pielęgnującą dziś swą odrębność kulturową Galicji? Bez całego tego
    bagażu użerania się za zaborów, kolejnych wojen i wykańczającej resztki
    zachodniej kultury wśród ludu komuny?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /piękne chwile w życiu? - tak się zmęczyć, żeby nie mieć ochoty na seks/

  • 45. Data: 2009-08-21 13:20:50
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Co do brania na poważnie to jest cała rzesza idiotów którzy mówią że "jest
    > kontrowersyjny, ale stoją za nim lata doświadczenia i dlatego jest moim
    > autorytetem".

    ludzie mąją różne autorytety... dla niektórych jest nim np Doda...
    dla mnie fotograficznym autorytetem nie jest "góru" sprzętowy, który zna
    tylko teorię, gorzej z praktyką..

  • 46. Data: 2009-08-21 13:38:58
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > pielęgnującą dziś swą odrębność kulturową Galicji? Bez całego tego
    > bagażu użerania się za zaborów, kolejnych wojen i wykańczającej resztki

    Wiesz... jakby każdy z nas mógł wybierać, zanim się urodził, to dziś o
    wielu krajach i miejscach na ziemi nawet byśmy nie słyszeli... ;)
    Jestem jednak zdania, że skoro tu się urodziłem i ta ziemia mnie
    wychowała, to jestem jej coś winien...

    To mniej więcej jak z rodziną: wiesz ile dobrego dali Ci Twoi rodzice,
    kiedy Cię wychowywali - dlatego na stare lata zaopiekujesz się nimi i
    nie zostaną sami. I to nie na zasadzie "spłaty długu", lecz dlatego "że
    tak powinno być", tak Cię nauczyli i to jest dobre.

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 47. Data: 2009-08-21 13:51:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    syriusz pisze:

> [...]
    > wielu krajach i miejscach na ziemi nawet byśmy nie słyszeli... ;)
    > Jestem jednak zdania, że skoro tu się urodziłem i ta ziemia mnie

    Ale nie nie mówię o zmianie miejsca, a historii (oczywiście
    hipotetycznej zmianie).

> [...]
    > nie zostaną sami. I to nie na zasadzie "spłaty długu", lecz dlatego "że
    > tak powinno być", tak Cię nauczyli i to jest dobre.

    No cóż, jestem z tych, co zrobią dla innych to, co zgodne z tradycją,
    ale sam nie będę tego wymagał od młodszych pokoleń.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uśmiechnij się - jutro też będą wojny, powodzie i trzęsienia ziemi.../

  • 48. Data: 2009-08-21 17:48:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Aug 2009, "Paweł W." wrote:

    > Dodam jeszcze, że kiedyś hybryd z matrycami 2/3 było sporo. Nikona miał swoją
    > serię 8xxx, Konica-Minolta serię A, Fuji S9000 (ciągle kontynuowana linia -
    > S100fs), zdaje się, że Olympus też miał jakąś serię z matrycami większymi niż
    > 1/1,8".

    OlyX0X0 (7070, 8080).
    I jeszcze Samsung (815) oraz Sony (X1X, znaczy 717, 818).

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2009-08-21 18:57:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
> [...]
    > pielęgnującą dziś swą odrębność kulturową Galicji? Bez całego tego
    > bagażu użerania się za zaborów, kolejnych wojen i wykańczającej resztki

    Tylko zapomniales o mocno niefajnych szczegolach, ktore przykryla mgla zapomnienia.
    Bylbys takim polskim 'szyita' w mocno zniemczalym 'sunnickim' cesarstwie.
    Ta autonomia Galicji byla z trudem wywalczona, a nie dana z laski.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 50. Data: 2009-08-21 20:05:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:

> [...]
    > Bylbys takim polskim 'szyita' w mocno zniemczalym 'sunnickim' cesarstwie.
    > Ta autonomia Galicji byla z trudem wywalczona, a nie dana z laski.

    Jakbym uparcie tę ''Polskość'' uprawiał i dodajmy - wtedy.
    Dziś (gdyby zabory nigdy nie upadły) mógłbym sobie pozwolić na cały ten
    folklor łącznie z wprowadzeniem oficjalny drugiego języka, co zdarza się
    w wielu krajach Europy i jest wręcz propagowane (poza mniejszościowymi
    świrami w stylu ety).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że nie potrzeba aparatu/