  • 1. Data: 2009-08-20 19:04:13
    Temat: A to czytali ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    http://pl.engadget.com/2009/08/19/pierwsze-zdjecia-c
    anona-eos-7d/

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl
    tel: 509-872-935 GG:27797

  • 2. Data: 2009-08-20 19:12:26
    Temat: Re: A to czytali ?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Roger from Cracow wrote:
    > http://pl.engadget.com/2009/08/19/pierwsze-zdjecia-c
    anona-eos-7d/

    Fajna plota, no nie? :)
    Powiedz, czy sam w to wierzysz? :) No i co ma mieć nowy 7D czego nie ma
    5d2? wbudowaną lampkę? :)

    d.

  • 3. Data: 2009-08-20 19:16:54
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Fajna plota, no nie? :)
    > Powiedz, czy sam w to wierzysz? :) No i co ma mieć nowy 7D czego nie ma
    > 5d2? wbudowaną lampkę? :)

    nie no ja tutaj z sensacjami wyskakuje a Ty mnie od razu brutalnie
    sprowadzasz na ziemie :) Nie wiem moze lepszy AF by mial :)

    Roger

  • 4. Data: 2009-08-20 19:37:18
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    dominik pisze:
    anona-eos-7d/

    > Fajna plota, no nie? :)
    > Powiedz, czy sam w to wierzysz? :) No i co ma mieć nowy 7D czego nie ma
    > 5d2? wbudowaną lampkę? :)

    No jak to co?! Matrycę FFF (full full frame) ;D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-08-20 19:48:16
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał
    > http://pl.engadget.com/2009/08/19/pierwsze-zdjecia-c
    anona-eos-7d/

    Najzabawniejszy jest ten fragment:
    "a zestaw z obiektywem EF 28-135"...
    ---

  • 6. Data: 2009-08-20 19:56:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:

    > No jak to co?! Matrycę FFF (full full frame) ;D

    Znaczy rawy będą szersze o 2000 pikseli z perforacją? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-08-20 21:10:55
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Znaczy rawy będą szersze o 2000 pikseli z perforacją? :)

    Nie mam zielonego pojęcia, ale konkurencja dla Leici S2 musi być! ;D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-08-21 06:34:39
    Od: h...@p...onett.pl

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał(a):

    >http://pl.engadget.com/2009/08/19/pierwsze-zdjecia-
    canona-eos-7d/

    >Roger

    Wow, ale zaj*** zdjecie 7d dolaczyli!

  • 9. Data: 2009-08-21 06:54:42
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 21 Sie, 08:34, h...@p...onett.pl wrote:

    canona-eos-7d/

    > Wow, ale zaj***  zdjecie 7d dolaczyli!

    A przede wszystkim - "Mamy ekscytujące wieści dla wszystkich fanów
    cyfrowych lustrzanek...". Toż to retoryka rodem z se, faktu i
    cooooolowych portali.
    No i że dzięki tym dziurkom wiemy że będzie nagrywał filmy. Nie no,
    naprawdę świetna i rewelacyjna wiadomość.
    Sławek

  • 10. Data: 2009-08-21 07:30:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    h...@p...onett.pl pisze:
    anona-eos-7d/

    > Wow, ale zaj*** zdjecie 7d dolaczyli!

    Dokładnie tyle co trzeba. Mechanizm jak stosowały (bo już niestety ta
    sztuka zanika) laski - zamiast się ubrać w ''rozebrać do goła'' lepiej
    dać głęboki rozpierdak i niech se samce popatrzą odrobinkę - efekt
    znacznie lepszy, a skuteczność wyższa. Teraz każdy będzie fantazjował o
    nowym ciele canona :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /siedzę tu sobie garbaty i chudy, choć z brzuchem i odgrzaną pizzę zażeram/