  • 1. Data: 2009-08-20 22:28:44
    Temat: Jeśli nie pshop to co...
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    .. błagam - tylko nie gimp

    szukam programu, który nie kosztowałby kroci i miał podobne co w pszopie
    skróty klawiaturowe .Warstwy tez by się przydały, program nie musi mieć
    spolszczenia, byleby był podobny w działaniu

    Wzięty na próbę Paint Shop Pro ma te skróty z sufitu, czasem oznaczenia
    zupełnie odwrotne, zdecydowanej większości nie ma Drugiego corelowego
    photopainta odradzono mi od razu

    Czy ktoś wie, jakie są możliwości zakupu wcześniejszych wersji Szopa np 7, po
    rozsądnych cenach
    Ktos proponuje e-bay, ale jak ma się to do wersji europejskiej softu?

    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2009-08-20 22:31:17
    Temat: Re: Jeśli nie pshop to co...
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    a...@N...gazeta.pl wrote:
    > .. błagam - tylko nie gimp
    >
    > szukam programu, który nie kosztowałby kroci

    Photoshop Elements? :o)

  • 3. Data: 2009-08-20 22:42:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Leszek Drwal" napisał

    > Photoshop Elements? :o)

    Dokładnie.
    Tanio i photoshopowo ; )

    adam

  • 4. Data: 2009-08-21 04:48:21
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 20 Aug 2009 22:28:44 +0000 (UTC), " "
    <a...@N...gazeta.pl> wrote:

    może program ,,dużego'' Corela - Photo Paint? Zobacz tu:
    <5...@4...com>

    Co do skrótów - Corel ma w opcjach udawanie Photoshopa, tylko jak
    wierne, to Ci nie powiem, bo orginalnego Photoshopa używałem dawno i
    mało.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 5. Data: 2009-08-21 06:17:09
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skróty klawiaturowe .Warstwy tez by się przydały, program nie musi mieć
    > spolszczenia, byleby był podobny w działaniu

    PS kosztuje krocie? buheuheuheue

  • 6. Data: 2009-08-21 06:19:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    napisał(a):

    > szukam programu, który nie kosztowałby kroci i miał podobne co w pszopie
    > skróty klawiaturowe .Warstwy tez by się przydały, program nie musi mieć
    > spolszczenia, byleby był podobny w działaniu

    Testowałeś Adobe Photoshop Elements?

    j.

  • 7. Data: 2009-08-21 09:26:02
    Temat: Re: Je??????????????????????
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Kokos wrote:
    > U?ytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > PS kosztuje krocie? buheuheuheue

    No dla amatora wydac 3-4 k pln to jednak sporo...

  • 8. Data: 2009-08-24 10:28:44
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Leszek Drwal" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No dla amatora wydac 3-4 k pln to jednak sporo...

    skad wiesz ze to amator? no i co to ma wspólnego? liczy se to czy ma
    pieniadze:)
    za program taki jak ps uważam ze 3 tysie to niewygórowana cena, nie są to
    "krocie" jak napisał...
    to ze mnie nie stać na auto za 30 tysi nie znacyz ze kosztuje ono "krocie"

  • 9. Data: 2009-08-24 10:56:47
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > .. błagam - tylko nie gimp

    Ja po zapoznaniu się z jakością (poprawność koloru z automatu dla m. in. LX3)
    ACR w CS4 trial zdecydowałem się na kolejną wersję PSE. Czekam na kolejną bo
    może dadzą obsługę progressive (plus innych formatów z tworów takich jak LX3,
    TZ7, czy 5DII) w Premiere Elements oraz obsługę 64 bit Windowsa.
    Wtedy kupiłbym w zestawie dwa programiki za około $100 (po $30 mail rabacie).

    Polecam zainstalować triala i potestować samemu.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 10. Data: 2009-08-24 14:38:10
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Kokos wrote:
    > U?ytkownik "Leszek Drwal" <l...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > skad wiesz ze to amator?

    no jak skad? po tym, ze 3-4 k to dla niego duzo :)