  • Data: 2015-02-02 23:39:06
    Temat: Re: Czujnik zmierzchu w aucie
    Od: "vokal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    janusz_k<J...@o...pl> wrote:

    > No widzisz tobie się nie chce a mi się chciało i przed chwilą
    > poskładałem go na płytce stykowej, układ oczywiście ruszył od razu,
    > więc układ jest dobry a byka ty masz na płytce.
    > To co ty robisz to partyzantka, masz babola na płytce i kombinujesz jak
    > koń pod górę, nie zdziwię się jak się okaże że już uwaliłeś 555.
    > --
    > Pozdr
    > Janusz_K

    Nie uwalilem, ale z tak wspaniałym fachowcem juz nie chce mi się gadać, bo
    pierdzielic o głupotach , to ja z żoną mogę.
    Tutaj liczyłem na fachową pomoc, a nie czytanie bzdur o swojej konstrukcji.
    Widzę, że żeby móc tutaj zabierać głos trzeba być doktorem z elektroniki.
    Jeśli czegoś nie rozumiesz w tej konstrukcji to zadaj pytanie, a nie tylko
    podsmiewujesz się z mojej mniejszej wiedzy w tym temacie.
    Szkoda słów.
    Wątek uważam za zakończony.

    DJ

    --