  • Data: 2012-12-25 22:45:47
    Temat: Re: Czujnik poziomu wody w studni
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Ale - suwmiarki mają!
    > Nie wiem czy akurat ta:
    > http://allegro.pl/suwmiarka-elektroniczna-150-mm-wyp
    rzedaz-i2880756189.html
    > ale mam podobną i ma rs-232.

    Teraz chyba trudo o coś nowego, konsunemckiego, z rs-232. Już prędzej z USB.
    Wagi z USB bywają, łazienkowe na przykład. Ale jak ma być tanio, to trzeba
    szukać i trafić.

    > Waga sprężynowa + suwmiarka + drąg?
    > Może bojka + wielokrążek + suwmiarka?

    Z suwmiarką, to ja bym ostroznie. Tam jest enkoder, ale inkrementacyjny,
    nie absolutny. Zliczanie jest od momentu wyzerowania, kontroler suwmiarki
    musi ten moment zapamiętać. Ale przecież zawsze może mu się zapomnieć
    (burza). To samo można zrealizować samemu z dowolnym enkoderem, choćby
    od myszy.

    Chyba żeby nadało się to:

    http://allegro.pl/enkoder-absolutny-sprzeglo-precyzy
    jne-i2896324999.html

    Troche wyżej niż budżet, ale katalogowe ceny na takie rzeczy są znacznie
    wyższe.

    --
    Jarek