  • Data: 2012-12-25 23:28:39
    Temat: Re: Czujnik poziomu wody w studni
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie wiem. Mam z lidla z rs-em - część elektroniczna bardzo podobna do
    > tej:
    > http://allegro.pl/suwmiarka-elektroniczna-150-mm-wyp
    rzedaz-i2880756189.html
    > tylko akurat gnojek zakrył logiem to miejsce w którym jest zaślepka.
    Myślisz, że ta za 15 zł ma RS?
    Ile kosztowała Twoja i czy ma RS?

    > Ale w lcd masz przecież przebiegi faza-przeciwfaza

    Testujesz bit BP (Back Plane)
    Jeśli BP=1 odczytujesz segmenty,
    Jeśli BP=0 - nie odczytujesz.
    Cała różnica.

    , do tego podlutuj się
    > do gumki ;)
    Po co?
    Wyświetlacz wyrzucasz, przecież go nie chcesz.
    Możesz nawet piękne złącze wlutować w to miejsce.
    Zresztą 21 przewodów to możesz polutować. Zajmie Ci to max 1h.
    Dłużej złącza będziesz szukał :-)
    Przecież potrzebujesz 2 sztuki, a nie 20.
    S.