  • Data: 2012-12-26 00:22:05
    Temat: Re: Czujnik poziomu wody w studni
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to będzie problem - raz na pół roku OK ale jeśli częściej, to zacznie
    > być denerwujące.
    Może jednak nie jest tak źle.
    W tym linku co podałeś jest napisane:
    "Each burst contains 48 bits of data as shown in timing.pdf. The first 24
    bits are the position relative to the zero point set on the caliper. The
    second 24 bits are the position relative to an arbitrary zero that does
    not change"
    Ja to rozumiem tak, że musisz wykorzystać "te drugie" 24 bity.
    Wtedy nie musisz zerować.

    > I raczej pomyślałbym nad przełożeniem ruchu pływaka na ruch suwmiarki,
    > bo drąg,,. fajny pomysł ale jednak będzie trochę kłopotliwy.
    Wszystko będzie trochę kłopotliwe.
    Jarek podpowiedział Ci dobrze.
    Rura PCV tania. Zasada prosta.
    Suwmiarkę przykręcisz do linki takimi śrubami do skręcania drutów sufitu
    podwieszanego.
    S.