  • Data: 2012-12-25 23:52:58
    Temat: Re: Czujnik poziomu wody w studni
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.eeweb.com/blog/circuit_projects/rs232-inp
    ut-interface-for-digital-caliper

    > Mirek.
    Aż sprawdziłem.
    Używam taką od kilku lat i nie zauważyłem tej klapki.
    Mam takie ze dwie lub 3, aby po piętrach i do garażu nie chodzić :-)
    Faktycznie jest tam zaślepka.
    Są 4 pady.
    No to przypadkiem mam doświadczenia kilkuletnie.
    Moje uwagi:
    1) Bateria starcza na kilka miesięcy.
    2) To co kolega Jarek Sokołowski napisał: trzeba wyzerować.
    Czasem jak w zimnym garażu poleży - klops. Przy zwartych szczękach jakas
    wartość niezerowa w okolicach dziesiątek milimetrów,
    bądź centymetrów.

    Można użyć, ale skąd odniesienie?
    Może należałoby ją przesunąć do końca raz na jakiś czas naprężając linkę i
    wtedy zapamiętać odczyt?
    S.