  • Data: 2012-12-25 22:32:41
    Temat: Re: Czujnik poziomu wody w studni
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > [...]
    >
    > Bardzo fajne... żeby tylko ta waga miała interfejs!

    Za dwie dychy, to ja bym się rs232 nie spodziewał. Ale tam jest
    tensometr, który działa tak samo jak ten w czujnikach ciśnienia
    -- ma wyjście analogowe. Czyli sposób przetwarzania wielkości
    fizycznych jest taki, jak w pierwotnych założeniach, tylko metoda
    pomiaru została udoskonalona. Przy zastosowaniu rury fi 50 mm
    mamy czułość 2kG/m, więc chyba dobrą do tej studni.

    --
    Jarek