  • Data: 2012-12-26 00:31:58
    Temat: Re: Czujnik poziomu wody w studni
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sila dzialajaca na zatopiona bojke jest stala i niezalezna od glebokosci,
    > wiec bojka musi byc wysoka, a wtedy zakres pomiarowy maly, bo sie
    > przewroci.
    Zakres taki jaka bojka.
    Jednak pomysł kolegi Jarka Sokołowskiego wydaje mi się bardziej prosty.

    > Raczej spuscic pret/rure na dol, dobalastowana do gestosci wiekszej niz
    > woda i wazyc ciezar u gory.
    > Przy wiekszej glebokosci dlugie, ciezkie i nieporeczne.
    > Hm, chyba nie musi byc sztywne ...
    Prowadnica przyczepiona u góry studni powinna załatwić sprawę.

    > Upierdliwe troche.
    Robiłeś to kiedyś?
    Ja zanim zrobiłem to bałem się tak samo jak Ty i kolega Mirek.
    Teraz stwierdzam, że kod zamiany ma kilkanaście linijek w asm.
    Gdzieś mam nawet rozrysowany algorytm.

    S.