    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co to za wymysl?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 20 Jul 2020 18:32:58 GMT

    Witaj Myjk, 20 lip 2020 w news:5zqxsu84n6rl$.dlg@myjk.org
    napisałeś/aś:

    > 20 Jul 2020 16:44:31 GMT, pueblo

    > Oczywiście że cytryna -- ma jak wół pasy z pierwszeństwem wymalowane
    > żeby nie było wątpiliwości jak jechać.

    Jakie pasy? Picasa JUŻ poruszała się po rondzie.

    > Lewy pas, z kierunku z którego jechała cytryna, raczej na pewno nie
    > był tak oznaczony.
    No oczywiste, ale poruszała się po rondzie tak oznaczonym pasem(zew.)

    > Dlatego trzeba jeszcze uwzględnić podstawową zasadę skrzyżowania o
    > ruchu okrężnym, tj. ten co się znajduje na skrzyżowaniu ma
    > pierwszeństwo przed tym który na nie wjeżdża. I tutaj na filmie
    > widać ewidentnie, że cytryna wjechała w momencie gdy nagrywający
    > dawno był na skrzyżowaniu.

    Jak dla mnie, picasa była już na rondzie, więc nie powiedziałbym, że na
    nie wjeżdża. I ten mały czerwony wymusił na niej pierwszeństwo. A
    nagrywający mógł co najmniej uniknąć kolizji - nawet wygląda jakby
    wykorzysał okazję na nowy zderzak.
    No wszystko się zmieni jak mnie ktoś oświeci i stwierdzi, że na tym
    rondzie tylko samochody na wew pasie są "na rondzie", a pozostałe już
    nie.