-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!new
sreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.
xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
sfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!
news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 30 Nov 2022 19:39:24 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.5.0
Subject: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <tlssuu$1p38$1@gioia.aioe.org> <tlt6ip$1njh$1@gioia.aioe.org>
<tlvc9m$463$2@news.icm.edu.pl> <tlvjed$14b0$2@gioia.aioe.org>
<146kgg981bf5n$.dlg@myjk.org> <tm5bhc$1fqk$1@gioia.aioe.org>
<1...@m...org>
From: cef <c...@i...pl>
In-Reply-To: <1...@m...org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 60
Message-ID: <6387a35c$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.130.38
X-Trace: 1669833564 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 559 83.27.130.38:64063
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4497
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2709291
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2022-11-30 o 12:20, Myjk pisze:
> Tue, 29 Nov 2022 17:21:01 +0100, nadir
>
>> Czerpiesz z własnych projekcji i doświadczeń czy zaliczyłeś ostatnio
>> jakiś kurs psychoanalizy online?
>
> Oczywiście że także na podstawie własnych doświadczeń. Ja zauważam swoje
> bęłdy i jeśli widzę że je popełniam, to je naprawiam. Zastanawiam się
> cokolwiek szerzej nad tym co widzę, czytam -- analizuję, sprawdzam to co
> zostało wysmarowane, sprawdzam inne źródła itp.
>
> To co opisałem to jest generalnie powszechna wiedza, wystarczy ją
> przyswoić. To że ty nie chcesz, albo nie potrafisz, to już tylko i
> wyłącznie twój problem (no i czytających te twoje wypociny).
>
> W ogóle się nie pochyliłeś nad tym co napisałem, nie zastanowiłeś się nad
> sobą choć dostałeś wyjaśnienie dlaczego nie widzisz jak ten materiał jest
> zmanipulowany pod tezę (a manipulacja bije zeń aż trzeszczy), tylko odrazu
> przypuściłeś atak na mnie -- co pokazuje najlepiej że ktwisz w swojej
> mentalnej bańce po uszy. Niczym się nie różnisz od rondoprostowaczy,
> płaskoziemców, antyszczepionkowców itp.
Wątek się rozwija i do tej pory tego filmu nie obejrzałem, ale zachęciła
mnie Twoja
recenzja tego materiału. Postanowiłem sprawdzić o co chodzi i
poświęciłem te 32 minuty i wnioski mam inne.
Ten film jest po prostu nudny. Teza jest już zawarta w tytule, więc niby
czego się
spodziewać, że będą wychwalać elektryki? Ciebie (chyba) tutaj irytowało,
że wypowiadający się tam widzi na autostradzie wlekące się elektryki i
już widzisz jakąś manipulację.
Dla mnie jest to tylko smieszne, bo gościu wg mnie łże jak pies, bo ja
jeżdżę autostradami i w Polsce widziałem na autostradzie może z jednego
czy dwa elektryki na kilka przejazdów po kilkaset km.
W mieście widuję częściej, choć ich przywileje uważam za nielogiczne.
Jeżdżę też sporo po Niemczech i nie widzę tego co Ty piszesz, że jest pełno
elektrycznych na autostradach - w centrach stoją i się ładują -
jeżdżacych tyle
co kot napłakał. A od kiedy robiłem pierwsze podejście do elektryka,
to stale zwracam uwagę na miejsca gdzie mógłbym ładować i nie ma nic
co zwracało by moją uwagę (pusty plac, kolejka czy jakiś pożar :-))
Cały materiał jest z tezą, bo taki jest jego zamiar i oni się z tym nie
kryją.
Gdzie tam jest manipulacja? Przecież cały czas mówią, że elektryczne
i to co z nimi idzie w kwestii spraw użytkowania, własności, ograniczeń
jest niedobre dla szarego obywatela, bo oni tak to widzą. Patrząc na
rynek producentów i użytkowników, to mam wrażenie, że klamka zapadła ale
klamka ma taki mechanizm,
który ją podnosi. Myślę, że jak zbliży się ten termin przesiadki to będą
dwa motory
odkręcania czy łagodzenia rygorów: jeden taki czysto biznesowy - pierwsi
Niemcy
zobaczą, że ich przemysł ma zadyszkę i wniosą o zmiany a ich głos sporo
waży w UE
(sam biznesowo jestem powiązany bardziej z branżą elektryczną, więc ta
cała transformacja jest mi raczej na rękę i zarabiam na niej, więc
trudno zarzucać mi, że jestem w jakiejś bańce). Drugi motor zmian:
suwereny w UE się wk... i kamieniami zagłosują za odkręceniem tych
ekodecyzji.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.22 19:55 ii
- 30.11.22 20:05 ii
- 30.11.22 20:21 ii
- 01.12.22 10:47 Myjk
- 01.12.22 11:54 cef
- 01.12.22 18:26 ii
- 01.12.22 21:20 cef
- 03.12.22 10:56 Myjk
- 03.12.22 11:54 ii
- 03.12.22 12:25 ii
- 03.12.22 14:48 Myjk
- 03.12.22 14:55 Myjk
- 03.12.22 16:00 cef
- 03.12.22 16:23 cef
- 03.12.22 16:46 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=