    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Date: Wed, 30 Nov 2022 18:21:54 +0000

    On 30/11/2022 13:23, Myjk wrote:
    > Tue, 29 Nov 2022 06:46:06 +0000, ddddddddddd

    > Mowa o leasingu a nie najmie. W leasingu za przeglady i ubezpieczenie w PL
    > też się płaci. Ale za samochód najmowany, nawet teraz, się nie płaci, bo
    > wszystko jest w wliczone w "haracz".

    chyba że tak, tej opcji nie widziałem i nie wiem ile może kosztować

    > Też sobie zgrzewarkę do PP kupiłem za 160 zł, mogłem i za 1600. Po paru
    > użyciach mi się nóżka złamała na spawie i teraz się "mordą" opiera o beton.
    > :P

    często nie warto kupować tańszego zamiennika i pewnie bym takiej
    spawarki nie kupił gdyby mnie było stać na normalną- ale porównując do
    wynajmu profesjonalnej - warto było zaryzykować i kupić (szczególnie w
    UK, gdzie ze zwrotami nie ma większych problemów

    > Tylko to niczego nie dowodzi, bo nic nie wyklucza aby najmować starsze
    > pojazdy. Teraz nikt tego nie robi oczywiście, bo rynek tego nie wymaga,
    > aczkolwiek ja w leasing wziąłem używane (3-letnie) auto.

    no w zasadzie tu w UK biorą w leasing starsze (raczej tylko osobówki)-
    nadal w tym sensu nie widzę (opcji wynajmu w Uk chyba nie ma,
    przynajmniej w porównywalnej cenie) - bo najem krótkoterminowy jest
    znacznie droższy (van na min 3 miesiące kosztowałby mnie ok. ?500/mc,
    więc kupiłem używanego za ?1400, którym chciałem przejeździć 3 miesiące,
    a jak na razie przejeździł 11 miesięcy i kosztował łącznie z serwisem
    ?1800 czyli poniżej 170/mc)

    Lukasz