  • Data: 2009-07-03 15:44:58
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Marx wrote:
    > Potwierdzam - dlatego np nie lubie googlemaps w komorce, bo nie dosc ze
    > nie siedzi to u mnie (wiec jest zawodne),

    Właśnie dlatego jest niezawodne. Jak się zepsuje to biorę czyjś telefon i
    korzystam dalej.

    > to jeszcze musze placic za
    > transfer za kazdym razem jak chce uzyc.

    To sobie zmień taryfę.

    > Ja chce miec swoj komp u mnie na biurku, moje prywatne zdjecia u mnie a
    > nie gdzies w sieci, gdzie kazdy domorosly haker wejdzie i je rozpowszechni

    Indianie też się bali że fotografie kradną dusze, a niektórzy śmieszni goście
    nadal stosują PGP i mówią że Gmail szpieguje, bo "czyta maile" żeby do nich
    dobrać reklamy :DDD

    Szok przyszłości.