  • Data: 2009-07-03 17:45:09
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jul 2009 05:20:12 -0700 (PDT), slaweks <s...@s...cz>
    wrote:

    >Cywilizacje sobie były i zniknęły - zostały po nich tylko ślady
    >w postaci jakiś glinianych tabliczek czy innych piramid.
    >
    >Co spowoduje zanik wiedzy? Nie wiem ale nie można tego wykluczyć.
    >Bo jeśli zachowamy ciągłość wiedzy to dane zapisane w starych
    >technologiach będą przenoszone na nowe technologie.
    >
    >Dyskietki -> CD -> DVD -> BRay ...

    hehehe. ciaglsoc wiedzy jak najbardziej, ale teraz porownaj skale
    czasowa jaka porownujesz.
    piramidy, gliniane tabliczki? wczesniej jeszcze przez tysiaclecia
    przekaz slowny w postaci poematow, przypowiesci. potem i wsrod
    niepisnmiennych (bo zdecydowana wikszosc wtedy byla) gliniane
    tabliczki nastepne tysiaclecia. a tu nagle od dyskietki do BR ile lat?
    40? <rs>