  • Data: 2009-07-03 16:53:12
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Jakbyś powiedział 5 lat temu że ludzie będą trzymać pocztę w większości
    > wyłącznie na czyimś serwerze (i to w większości na jednym i tym samym) i
    > zarządzać nią przez WWW to by cię wyśmiali. A kto dzisiaj korzysta z
    > czytników poczty (uprzedzając: ja, ale przygotowuję się do wyłączenia
    > pobierania)?

    Ja korzystam i nie widzę powodów dla których miałbym przestać.
    Chyba, że usługodawcy wyłączą obsługę klasycznych czytników.
    Zarządzanie przez www jest dla mnie niewygodne i może mieć sens tylko i
    wyłącznie wtedy kiedy rzadko dysponuje się swoim komputerem, a większość
    czasu spędza się na obcych maszynach.

    Ale to może tylko ja tak mam.
    Nadal nie potrafię pojąć popularności jaką się cieszy SMS, a
    sześciedzisięcioletnia kobita jarająca się ściąganiem dzwonków na komórkę
    (oraz tym że telefon ma radio i aparat) jest dla mnie poruszająca jak biały
    niedźwiedź na Saharze dla Tuarega - więc może i w tym przypadku czegoś nie
    rozumiem ; )

    adam