  • Data: 2009-07-03 16:13:23
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 03 Jul 2009 16:15:27 +0200, Jester <j...@t...net.pl> wrote:

    >Moje nośniki leżą w szafie i ciągle działają.
    >O dziwo - zauważyłem prawidłowość, która dotyczy IMHO również płyt
    >cd/dvd: im mniejsza pojemność - tym trwalszy nośnik. Syquesty 44 mega
    >działają wszystkie, natomiast 88 megowe - połowa padła...

    moze cos w tym jest i byloby to w sumie logiczne, ale chyba trzeba by
    bylo zbadac wieksza pule. moje syquesty 44 tez dzialaja. przynajmniej
    dzialaly dwa lata temu jak ostatnio sprawdzalem. pare, na kilkanascie
    sprawialy problemy, ale dalo sie przepisac wszystko. nie uzywalem
    88ek. natomiast zaden z malych 135 juz nie dzialal. ale 270 (jeden
    jaki mam) dziala nadal. z CD i DVD juz nie sprawdzalem w jakim
    stosunku te nosniki padaja. swego czasu byly opublikowane wyniki dosc
    powaznego testu przeprowadzonego przez jakas spora biblioteke
    francuska na temat padania CD. <rs>