eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChinskie xenony › Re: Chinskie xenony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!
    testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.elektronika
    References: <561b7cd7$0$8371$65785112@news.neostrada.pl> <mvg0ch$ums$1@dont-email.me>
    <561b91fc$0$618$65785112@news.neostrada.pl> <mvg843$pp2$1@dont-email.me>
    <mvhego$npv$1@dont-email.me> <mvhfbc$q47$1@dont-email.me>
    <mvhr9u$kk1$1@dont-email.me> <mvioj1$9ot$1@dont-email.me>
    <mvj37v$jc6$1@dont-email.me> <mvjemt$4mi$1@dont-email.me>
    <mvjp69$mds$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <mvjp69$mds$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Chinskie xenony
    Date: Wed, 14 Oct 2015 09:35:52 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 37
    Message-ID: <561e05d9$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.249.19
    X-Trace: 1444808153 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8372 83.7.249.19:50168
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2751
    X-Received-Body-CRC: 1894818894
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570217 pl.misc.elektronika:687202
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mvjp69$mds$...@d...me...
    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    news:mvjemt$4mi$1@dont-email.me...
    > [..]
    >>>> To żadne przechwałki, myślę że połowa grupy PME jest w stanie to
    >>>> zrobić z podobnym rezultatem.
    >>
    >>> Dodajmy, dupianym rezultatem. Bez gwarancji co się stanie z
    >>> naprawioną
    >>> ścieżką gdy będziesz próbował przetwornicy użyć w zimie, w nocy, w
    >>> górach
    >>> na pełnym mrozie, gdzie temperatura ścieżki szybko skoczy od -20C
    >>> do
    >>> np. +40C w kilka minut, bo te przetwornice w komorze silnika
    >>> siedzą.
    >
    >> Robisz coraz bardziej obraźliwe wycieczki osobiste pod moim
    >> adresem, nie widzę uzasadnienia dla takiego zachowania poza
    >> jednym - nie masz argumentów. Nie widzę dalszego sensu prowadzenia
    >> dyskusji z Twoją osobą. Żegnam ozięble.

    >Opisz mi sposób w jaki testowałbyś taką przetwornicę po naprawie.

    Wcale bym nie testowal - ja lutuje dobrze :-)

    >Ile by to trwało, ile angażowało Twojego czasu, jakiego sprzętu
    >użyłbyś i jak wyceniłbyś swój czas i gwarancję na naprawę jaką
    >dajesz klientowi takiej przetwornicy która nowa kosztuje ile, 450zł?
    >Ale napisz konkretnie, krótko i zwięźle, bez fochów 15-latki...

    I o to chodzi - u nas moze jeszcze sie oplaca, w bardziej rozwinietych
    krajach sam czas naprawy zaczyna robic zabawe nieoplacalna. No i
    serwis zanika.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: