  • Data: 2015-10-13 17:23:59
    Temat: Re: Chinskie xenony
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > Dlatego wnioskuję, że ta żarówka nie ma ZWARCIA,
    > bo z pewnościa zwarcie było przetestowane, tak
    > jak rozwarcie, bo to proste scenariusze...

    Pszemol, nie o to chodzi. Nie jest dla mnie istotne, czy tam
    było zwarcie, czy nie. Te podróbki nie mogą być *bardzo* odległe
    od oryginałów, bo szwindel by wyszedł natychmiast i nici z biznesu.
    Jakiś parametr bez wątpienia był poza założeniami projektowymi
    przetwornicy, ale to nie oznacza, że wolno jej z tego powodu
    zapłonąć żywym ogniem. Może ulec trwałemu uszkodzeniu, ale ma
    być fail-safe. A tu masz pożar w komorze silnika.

    > i na taki wariant przetwornica nie została przetestowana.

    To nie powinno być (jedynie) testowane, lecz znajdować się
    w założeniach projektowych. Dla mnie to dostateczny powód
    do masowego wycofania tej przetwornicy z rynku.

    > Dlatego właśnie nie warto ryzykować i kupować podróbek.

    A skąd wiesz, co będzie z oryginałem? Bańka jarznika się
    rozszczelni, albo się elektrody odsuną na wertepach i możesz
    mieć pożar pod maską.

    Pozdrawiam, Piotr