  • Data: 2014-01-28 08:11:24
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-27 22:14, k...@g...com pisze:

    > Dla Ciebie mogą zrobić wiek emerytalny 50 lat. I tak nie dożyjesz.

    a jak dożyję to będziesz mi płacił emeryturę? A jak ciebie zdrowo
    odżywiającego się i powoli jeżdżącego walnie najebany tirowiec?
    statystycznie będę miał większe szanse na przeżycie >50, ale co z tego
    jak nie będzie mi miał kto wypłacać emeryturę :)
    btw. w takim razie powinny być zniżki w opłacaniu zus jeśli ktoś okaże
    mandat :)
    Z resztą uczę się od władzy - jak mnie zatrzymali nieoznakowanym na
    120km/h w niezabudowanym i powiedziałem im że mi się teraz wcale nie
    spieszy, a autostradą zwykle latam 200km/h, to mi odpowiedzieli, że tyle
    to oni z zabudowanego wylatują :)

    A tak z ciekawości.

    Chcesz być najbogatszy na cmentarzu? Ten ranking na początku XX wieku
    wygrał jeden łódzki fabrykant.

    Ma kaplicę wielkości kamienicy.

    Nie wszystko jest czarno-białe. Niektórzy zapierdalają za 1200zł/m-c.
    Ja czasem muszę pracować od rana do nocy, bo jak zrezygnuję ze zleceń w
    'gorącym' czasie, to później mogę zleceń od tego kontrahenta nie dostać,
    co nie jest zbyt dobre na i tak ciężkim rynku pracy.
    I to że w jeden dzień zarobię 500 czy 1000zł wcale nie znaczy że
    zarabiam więcej od ciebie, a czasem i zarobię mniej od tego powyżej, z
    wypłatą 1200...