  • Data: 2014-01-28 09:00:40
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > W żywe oczy kłamiesz, choć zasadniczo prawdą jest, że o mandat bez
    > winy trudno.

    Widzisz, sam przyznajesz.
    Ale o kłamstwo łatwo oskarżyć.

    > Mandaty? Jak przyjęło z własnej głupoty to ich problem. Opowieści
    > o tym jak to się bez winy karze kierowców to wiesz, modne są
    > w wielu miejscach, ale wiele prawdy z rzeczywistością nie mają.

    I tu zgoda - wierzyć policji to głupota.
    Tylko czy tak powinno być?

    > Jak zwykle, przecież tu wszyscy niewinni i zgodnie z przepisami
    > jeżdżą.

    Hmm, kłamiesz?
    Ja nie jezdze zgodnie z przepisami.
    Obecnie staram sie nie jezdzic wiecej niz +10.
    Zobaczymy jakie to da efekty.

    > Jasne :P

    Ale jasne co?
    Ze nie wierzysz? Nie musisz.
    Sytuacja zweryfikowana, znak postawiony po lewej stronie drogi i policja
    mierząca prędkośc w szczerym polu.
    Jeżeli tak może być to znaczy, że jednak mandat zgodnie z prawem.
    Ale wiemy, ze nie mozna.

    > Albo dałeś w łapę, bo tak było wygodnie:>

    Zdarzało się.

    > Jak pisałem - w więzieniach siedzą sami niewinni, a przestępcy po
    > wolności chodzą.

    Kazdy czyta to co chce. Po pierwsze mówimy o wykroczeniach a nie o
    przestepstwach, wiec nie wiem po co te infantylne uwagi o wiezieniach.
    Po drugie ja nie pisze, ze byłem niewinny. Pisze, ze nie miałem pewnosci,
    ale bedac naiwny i młody wierzyłem policji na słowo, pomimo wewnętrznych
    wątpliwości. Zwłaszcza raz, jak kliknęli mi 80/40 jak dojezdzalem do torow
    kolejowych na Krancowej w Poznaniu (kto zna, to wie, ze to byłoby dziwne
    miejsce na taką predkosc). Ale mówie: tyle kliknęli to chyba tyle było.

    Nie masz racji.
    ;-)