  • 1. Data: 2014-01-27 15:17:13
    Temat: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-01-27 15:21:53
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, anacron <a...@a...pl> wrote:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    "starci za to możliwość używania nieoznakowanych samochodów z
    wideorejestratorami - to ma być kompetencja drogówki"

    Oto cala Polska. Kupic X samochodow za grube miliony po to by za 2 lata
    powiedziec, ze sa niepotrzebne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-01-27 15:35:50
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 15:21:53 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >
    > wideorejestratorami - to ma być kompetencja drogówki"
    >

    > Oto cala Polska. Kupic X samochodow za grube miliony po to by za 2 lata

    Samochody dostanie Policja. Nie zmarnują się.

  • 4. Data: 2014-01-27 15:36:31
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    właściciel odpowiada za przekroczenie prędkości??!!

    jak mi złodziej zapier*oli auto, to ja będę płacił mandaty za jego
    przekroczenie prędkości??!!

    poza tym teraz się będą zasłaniać, że nie mogą robić zdjęć, więc
    będzie trzeba płacić mandaty też takie, gdzie nie ma dowodu
    popełnienia wykroczenia

  • 5. Data: 2014-01-27 15:36:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, SP1H <...@p...pl> wrote:

    > jak mi złodziej zapier*oli auto, to ja będę płacił mandaty za jego
    > przekroczenie prędkości??!!

    Nie. Jak zapierdoli to juz nie jestes jego wlascicielem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-01-27 15:36:36
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 15:17:13 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Ale nie wszystkich tylko tych myślących inaczej.

  • 7. Data: 2014-01-27 15:42:34
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 15:36:32 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Nie. Jak zapierdoli to juz nie jestes jego wlascicielem.
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Tak uważasz? Jak założysz pułapkę że złodziejowi ostry pręt spenetruje odbytnicę to
    jak najbardziej będziesz właścicielem samochodu, pręta i sprężyny co go wypychała.

  • 8. Data: 2014-01-27 15:44:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 15:17:13 +0100, anacron

    > Chcą nas w dupę j.... :/

    Chyba Was. Jak dla mnie dobry krok. W końcu cwaniaczki będą się gryźć
    między sobą o koszty, a nie przez urząd -- za co płacą wszyscy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2014-01-27 15:48:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Tak uważasz? Jak założysz pułapkę że złodziejowi ostry pręt spenetruje odbytnicę
    to jak najbardziej będziesz właścicielem samochodu, pręta i sprężyny co go wypychała.

    No ty to chyba jestes posiadaczem takiego preta w dupie dlatego taki
    sztywny jestes.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-01-27 15:49:32
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-27 15:17, anacron pisze:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    bardzo dobrze, pożyczyć to ja mogę cukier a nie auto