  • Data: 2014-01-28 09:10:45
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-28 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Widzisz, sam przyznajesz.

    Tak, przyznaję że kłamliwie prezentujesz moje wypowiedzi.

    > Ale o kłamstwo łatwo oskarżyć.

    To nie jest oskarżenie, to stwierdzenie faktu.

    > I tu zgoda - wierzyć policji to głupota.

    Ciekawy wniosek.

    > Tylko czy tak powinno być?

    To twoje podejście i twój problem.

    > Hmm, kłamiesz?

    Nie mam w zwyczaju.

    > Ja nie jezdze zgodnie z przepisami.

    Wiemy, wiemy:P

    > Obecnie staram sie nie jezdzic wiecej niz +10.
    > Zobaczymy jakie to da efekty.

    No, za dużo było mandatów do płacenia za niewinność to zwolniłeś ;)

    > Ale jasne co?
    > Ze nie wierzysz? Nie musisz.
    > Sytuacja zweryfikowana, znak postawiony po lewej stronie drogi i policja
    > mierząca prędkośc w szczerym polu.
    > Jeżeli tak może być to znaczy, że jednak mandat zgodnie z prawem.
    > Ale wiemy, ze nie mozna.

    Właśnie udowodniłeś pięknie, że popełniłeś wykroczenie, ale chcesz się
    wykręcić z przyczyn formalnych.

    > Zdarzało się.

    No i fajnie.

    > Kazdy czyta to co chce. Po pierwsze mówimy o wykroczeniach a nie o
    > przestepstwach, wiec nie wiem po co te infantylne uwagi o wiezieniach.

    Wiesz co, nie chce mi się z Tobą gadać, a te gówniarskie zagrania to
    zostaw sobie dla kolegów. Proponuję więcej literatury i dobrego filmu
    to może zrozumiesz sens pewnych stwierdzeń.