  • Data: 2014-01-28 09:31:47
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 28 Jan 2014 07:47:48 +0000 (UTC), Budzik

    > Moja osobista próbka jest taka ze ponad 10% mandatów
    > jest bezspornie błędna.

    U mnie wychodzi 0% błędnych.

    Ale powiem więcej zamiast szastać niesprawdzalnymi statystykami. CODZIENNIE
    mijam na swojej drodze minimum cztery FR, jadę koło nich, jeśli mam
    miejsce, ZAWSZE mając na liczniku pojazdu +10 do ograniczenia i tak od
    ponad ponad trzech lat.

    Gdyby było tak jak piszesz, to notorycznie dostawałbym oszukańcze fotki.
    Więc się tak zastanawiam jak to jest możliwe -- czy ja jestem pod jakimś
    specjalnym parasolem ochronnym, że mi nie strzelają błędnych fotek a innym
    nieborakom się dostaje po tyłku? Statystyka powinna być dla mnie
    druzgocąca. Jeśli dobrze liczę, to miałem przez ten okres dokonane około
    3500 pomiarów i żadnego błędnego?

    OCB -- weź mi wyjaśnij.

    --
    Pozdor Myjk